
Přečtené 204

Ze začátku působí jako průměrná knížka plná motivačních příběhů, ale ve druhé části je nabitá praktickými tipy, které můžete aplikovat nejen při startupu, ale i do již existujícího podnikání.

Popravdě jsem čekal, že to bude brak, ale nakonec jsem příjemně překvapen. Jasně, je to lehčí čtení, ale řemeslně velmi dobře zvládnuté, vtipně a mile napsané. Chuť mi trochu kazil ten stupňující se náboženský podtext s bohem ve lví podobě, ale aspoň na konci všichni... :-P

Možná už jsem na Eragona moc starý, ale nijak mě nenadchl. Rozjezd nudný, příběh nemastný, neslaný, postavy většinou nesympatické... Pár dobrých nápadů a kvalita s postupujícím příběhem spíše rostla, ale pořád jen takový průměr a moc mě neláká číst další díly, i když možná budou lepší.

Pověsti mohou být zajímavé a neurazí, pokud žijete v tomto kraji a daná místa poznáváte. Jinak ale velice slabý průměr.

Nečekal jsem nic extra, ale musím uznat, že knížka byla nakonec fakt dobrá a bavila mě. Původní sérii se ale nevyrovná, holt mi chyběla Ciri. Místy mi obsah přišel ovlivněný PC hrami.
Čtrnáctá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi. Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

Příběh je vážně fajn, ale knížka se často zbytečně vlekla, hlavně v první půlce. Henryho názory byly ze začátku zajímavé a vtipné, důležité pro vykreslení charakterů a Dorianovu proměnu, ale později už mě to jejich tlachání unavovalo, pořád ty samé nesmysly dokola... Nic jiného jsem od Wilda nečetl, ale tady na mě často působil, že se hodně rád poslouchá.

Zrovna tahle mě extra neoslovila, ale pořád solidní seversky temná pohádka a slohově povedená. V závěru velmi uspokojivé vysvětlení (naznačení), co že se to vlastně celou dobu dělo. Jediná pohádka, kterou znám, kde "hříbata plakala krev".

Děj v knize prakticky neexistuje, následuje jen jedna náhodná příhoda za druhou. Ty mají zase jen vykreslovat obraz zničeného světa. Samo o sobě by to nevadilo, kdyby byl ten svět aspoň trochu zajímavý, ale je to jen tupé opakující se prostředí a tisíckrát dokola popílek. Podoba světa po neznámé katastrofě mi bohužel nepřipadala ani uvěřitelná, zejména všudypřítomný popílek neustále poletující vzduchem X let po katastrofě. Ze začátku možná ano, ale pak by podle mě s deštěm slehl, husté bahno vytvořilo tvrdou vrstvu a zůstalo na zemi. Po většinu času nuda, putování a hledání jídla ve zničených městech se stále opakuje a málokdy zaujme něčím novým. PS: Knížka mi připomněla dvoudílný dokument Supersopka, který popisuje podobnou katastrofu, ke které v Americe skutečně může dojít a v budoucnu pravděpodobně i dojde, jen se neví kdy.

Třináctá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi. Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

Pro mě knížka taková rozporuplná, ze začátku jsem se musel do čtení nutit, popisovaný zeměpis a historie mi nic neříkaly a ztrácel jsem se v nich, ale později mě chytla a dočetl jsem ji rád, i když místy byla pořád vyloženě zdlouhavá a nudná. Držely mě víceméně zajímavý jazyk a Zagloba, i když popisy epických bitev byly taky poutavé. Romantická dějová linie taky docela bavila, i když byla jinak nepříliš zajímavá a předvídatelná. Místy mě četba vtáhla, místy jsem se zasmál, ale místy jsem se horkotěžko prokousával. Ty zábavné části sice převážily, ale víc než za tři hodnotit nemůžu.

Dvanáctá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi. Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

Jedenáctá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi. Perfektní díl, prostředí astrálního světa je velmi příjemné oživení. Příběh je docela dlouhý a protože se blíží ke konci série magnakai, obsahuje pár pěkně tuhých nepřátel, kteří se s nevhodně zvolenými schopnostmi z předchozích dílů prakticky nedají porazit. Docela hardcore záležitost, ale výborná. Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

Desátá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi. Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

Devátá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi. Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

Osmá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi. Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

Sedmá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi. Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

Šestá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi. Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

Pátá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi. Završuje základní část příběhu a je rozdělena na dvě části. Podle mě jeden z nejlepších dílů, zajímavé prostředí, akce hned od začátku, solidní délka a dá se projít skoro bez bojů. Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

Čtvrtá kniha ze série gamebooků o Lone Wolfovi. Klasika, která by neměla minout žádného gamebookového nadšence. Takový Pán Prstenů mezi gamebooky. Kvalitní příběh, promyšlený svět a originální herní mechanismy. Na začátku si zvolíte schopnosti, které vám budou během hry užitečné a s každou dohranou knihou získáte další. Schopnosti i výbavu si přenášíte napříč celou sérií, jednotlivé díly na sebe přímo navazují. Místo házení kostkou stačí zapíchnout tužku do tabulky s čísly. Souboje jsou řešeny velmi spravedlivě a roli nehraje pouze náhoda, ale i schopnosti a výbava. Neřešíte pouze zbraně, ale i zbroj a štít. Musíte odpočívat, musíte jíst. Takhle promyšlené gamebooky často nebývají, přesto je vše jednoduché a lehce zvládnutelné.

Knížka srozumitelně vysvětluje důležitou problematiku stínu. Obzvlášť užitečná je popsaná "hra se zájmeny", i kdyby to byla jediná praktická věc, kterou si po přečtení člověk odnese.

Příběh se čte lépe, než bych čekal, jen mě brzy začaly nudit vyčerpávající popisy podmořské fauny.

Dobré názory a svým způsobem zajímavé čtení, ale moc konkrétních rad a podnětů zde nenajdete. Autor často "nadává" na situaci, aby následně konstatoval, že pro ni nemá řešení. V článcích se také opakuje. A nechápu, co v takové knížce dělá obsáhlá kritika politiků.