"; všechny žánry Biografie a memoáry Divadelní hry Dobrodružné Ekonomie a obchod Fantasy Humor Jazyky, lingvistika Literatura česká Literatura faktu Literatura naučná Literatura světová Osobní rozvoj a styl Povídky Právo Pro děti a mládež Psychologie a pedagogika Romány Učebnice a slovníky
nejnověji zařazené nejvyšší hodnocení (celkové) nejnižší hodnocení (celkové) nejvyšší hodnocení nejnižší hodnocení A-Z (název knihy) Z-A (název knihy) rok vydání (sestupně) rok vydání (vzestupně) rok vydání originálu (sestupně) rok vydání originálu (vzestupně)
- od písmena -ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
- vyberte autora - autorů, kolektiv Bednář, Vojtěch Bělohlávek, František Chlebovský, Vít Fotr, Jiří Hartl, Patrik Hebnar, Jan Hrabal, Bohumil Jelínková, Eva Jurečka, Václav Löhken, Sylvia Martel, Judy Mikeš, Jiří Mornštajnová, Alena Pok, Jakub Rašovská (Vajčnerová), Ida Ryglová, Kateřina Souček, Ivan Špaček, Miroslav Spěváček, Vojtěch Staudinger, Nicole Švehla, Marek Tahal, Radek Taušl Procházková, Petra Templar, Richard Thorne, Jack Topol, Jáchym Třešňák, Vlastimil Urban, Jan Vacík, Emil Vaculík, Ludvík Vysekalová, Jitka Walliams, David Žďárek, Václav
? - únor 2019
Jak se naučit 100 slovíček za hodinu 2017, Jakub Pok
Něžný barbar 1990, Bohumil Hrabal
Kdo jsem 1990, Bohumil Hrabal
Magor a jeho doba 2017, Marek Švehla
Stručný manuál úspěšného lenocha 2019, Jan Hebnar
Okamžiky štěstí 2016, Patrik Hartl
Hana 2017, Alena Mornštajnová
Harry Potter a prokleté dítě: Část první a druhá 2016, Jack Thorne
Nejhorší děti na světě 2017, David Walliams
Babička drsňačka 2012, David Walliams
Podniková ekonomika - klíčové oblasti 2018, Eva Jelínková
Klíč je pod rohožkou 1995, Vlastimil Třešňák
Jak se dělá chlapec 1995, Ludvík Vaculík
Sestra 2008, Jáchym Topol
Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy 2017, kolektiv autorů
Reklama 2018, Jitka Vysekalová
Velmi povedená obálka!
Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků 2017, Kateřina Ryglová
Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb 2017, Vít Chlebovský
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky 2017, František Bělohlávek
25 typů lidí - Jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat 2016, František Bělohlávek
Jak vybrat správného člověka na správné místo 2016, František Bělohlávek
Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji 2017, Vojtěch Bednář
40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu 2017, Jan Urban
Rodinné firmy na rozcestí 2017, Judy Martel
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu 2017, Emil Vacík
Makroekonomická analýza - teorie a praxe 2016, Vojtěch Spěváček
Mikroekonomie 2018, Václav Jurečka
100 zlatých pravidel pro úspěšné vztahy s lidmi 2018, Richard Templar
Slovní sebeobrana a asertivita pro ženy 2018, Nicole Staudinger
Šťastný introvert 2018, Sylvia Löhken