Jitka Vysekalová

česká, 1941

Populární knihy

/ všech 15 knih

Nové komentáře u autorových knih

Psychologie reklamy Psychologie reklamy

Na našem trhu je to zcela ojedinělá publikace, která má a bude mít stále své místo v knihovničce každého zajímajícího se o lidské ovlivňování, marketing apod. Kapitoly jsou věnovány jak motivaci a různým teoriím motivace, tak více praktickým stránkám věci: emoce v reklamě a jak na nás působí, na co si dát pozor, další faktory ovlivňující to, zda se reklama bude líbit či nikoliv a hlavně příklady konkrétních reklamních spotů a jejich analýza.... celý text
hu_87


Reklama Reklama

Super publikace, kterou ocení jak studenti, tak široká veřejnost. Je napsána mimořádně "uživatelsky přívětivě" a informace zde obsažené jsou podány tak, že si hned předtsavíte, jak tyto znalosti uplatnit v praxi.... celý text
hu_87


Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Kniha jistojistě poučná. Plno příkladů, vysvětlení. Pro studijní účely super. Jen ta první kapitola - co to je emoce, proč máme emoce, kde emoce vznikají apod - byla na mě trochu delší, než je třeba... celý text
Bustedka



Reklama Reklama

Skvělá a čtivá učebnice. Četla jsem ji sama od sebe, aniž bych obor studovala, a ačkoli je to celkem bichle, četla se skvěle a dost mě naučila. Moc ocěňuji důraz na etiku a udržitelný růst. (Mluvím o novém vydání.)... celý text
jsemvlastovka


Reklama Reklama

Velmi povedená obálka!
GAlenka