reklama a propagace
štítky
55 knih


Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, ... více


Zhruba čtyřicetiletá, svou přirozeností a nadhledem sympatická Aneta časem dospěje k názoru, že život rozvodem nekončí. Za účelem seznámení se proto odhodlá využít novodobou podobu jednoho z nejstarších řemesel - dohazov... více


Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se... více


Babišova předvolební publikace obsahuje mimo jiné vizi o obnově České republiky po koronavirové pandemii, nebo třeba kritiku opozičních Pirátů. více


Na nejvyspělejší automobilku v zemi zaútočily neznámé magické síly. Podaří se nebezpečnému průmyslovému konsorciu ukořistit převratné IT technologie? Boje si vyžádaly první životy. A proto je na čase povolat experta na n... více


V této detektivce autorka zúročila své zkušenosti nabyté v reklamní agentuře. více


Pronikni do kyberprostoru v příběhu z roku 2056 a odhal monstrumentální kolaps hypernetu. více


Ostrá kritika současné reklamy z pera předního italského tvůrce reklamních kampaní, který prohlédl její zhoubné působení na lidský mozek. více


Thilo Bode, který patří k nejcitovanějším a zároveň nejobávanějším kritikům kvality potravin a potravinářského průmyslu, ve své knize, které se v Německu prodalo přes 150 000 výtisků a která měla mimořádný ohlas napřík... více


Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvů... více

Tono-Bungay (1909), jeden z nejzdařilejších autorových realistických románů, který vypráví o pomíjivosti podnikatelského štěstí a hledání životních hodnot. více


Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají. Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají?... více


Digitální román bude bezpochyby jednou z nejvtipnějších knížek, které jste kdy četli. Spousty absurdních elektronických udělátek, vlezlá reklama, stopadesátiprocentní slevy, nejzdarmovější tarify, očipovaní zákazníci, u... více


Kniha má kapitoly, jak řídit reklamní agenturu, jak získávat klienty, jak si udržet klienty, jak být dobrým klientem, jak budovat velké kampaně, jak vytvářet působivé reklamy, jak ilustrovat reklamy a plagáty, jak dělat ... více


Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude. Můžeme ji nenávidět, ale můžeme se s ní třeba lépe seznámit. V knize Č... více