reklama a propagace

štítky

52 knih


Jak na sítěJak na sítě2019, M. Losekoot (pseudonym)

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, ... více


Štěstí.cz aneb Jak je těžké najít chlapaŠtěstí.cz aneb Jak je těžké najít chlapa2011, Valerie Freiová

Zhruba čtyřicetiletá, svou přirozeností a nadhledem sympatická Aneta časem dospěje k názoru, že život rozvodem nekončí. Za účelem seznámení se proto odhodlá využít novodobou podobu jednoho z nejstarších řemesel - dohazov... více


Bod zlomuBod zlomu2015, Malcolm Gladwell

Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se... více




Sdílejte, než to zakážou!Sdílejte, než to zakážou!2021, Andrej Babiš

Babišova předvolební publikace obsahuje mimo jiné vizi o obnově České republiky po koronavirové pandemii, nebo třeba kritiku opozičních Pirátů. více


Vražda potřebuje reklamuVražda potřebuje reklamu1993, Dorothy L. Sayers

V této detektivce autorka zúročila své zkušenosti nabyté v reklamní agentuře. více


21 úderů21 úderů2018, F. Kotleta (pseudonym)

Na nejvyspělejší automobilku v zemi zaútočily neznámé magické síly. Podaří se nebezpečnému průmyslovému konsorciu ukořistit převratné IT technologie? Boje si vyžádaly první životy. A proto je na čase povolat experta na n... více


100 miliard neuronů100 miliard neuronů2017, Petr Stančík

Pronikni do kyberprostoru v příběhu z roku 2056 a odhal monstrumentální kolaps hypernetu. více


Reklama je navoněná zdechlinaReklama je navoněná zdechlina1996, Oliviero Toscani

Ostrá kritika současné reklamy z pera předního italského tvůrce reklamních kampaní, který prohlédl její zhoubné působení na lidský mozek. více


Podvody na talíři. Jak nás obelhávají potravinářské koncernyPodvody na talíři. Jak nás obelhávají potravinářské koncerny2014, Thilo Bode

Thilo Bode, který patří k nejcitovanějším a zároveň nejobávanějším kritikům kvality potravin a potra­vinářského průmyslu, ve své kni­ze, které se v Německu prodalo přes 150 000 výtisků a která měla mimořádný ohlas napřík... více


CopywritingCopywriting2015, Anna Sálová

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvů... více


Tono-BungayTono-Bungay1925, Herbert George Wells

Tono-Bungay (1909), jeden z nejzdařilejších autorových realistických románů, který vypráví o pomíjivosti podnikatelského štěstí a hledání životních hodnot. více


CopywritingCopywriting2011, Michaela Horňáková

Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají. Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají?... více


Digitální románDigitální román2012, Tomáš Veselý

Digitální román bude bezpochyby jednou z nejvtipnějších knížek, které jste kdy četli. Spousty absurdních elektronických udělátek, vlezlá reklama, stopadesátipro­centní slevy, nejzdarmovější tarify, očipovaní zákazníci, u... více


Zpověď muže, který umí reklamuZpověď muže, který umí reklamu2004, David Ogilvy

Kniha má kapitoly, jak řídit reklamní agenturu, jak získávat klienty, jak si udržet klienty, jak být dobrým klientem, jak budovat velké kampaně, jak vytvářet působivé reklamy, jak ilustrovat reklamy a plagáty, jak dělat ... více


Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné sobyČeská reklama: od pana Vajíčka po falešné soby2012, Jaroslav Krupka

Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude. Můžeme ji nenávidět, ale můžeme se s ní třeba lépe seznámit. V knize Č... více


1