reklama a propagace

štítky

69 knih


Jak na sítě 80% Jak na sítě 2019, Michelle Losekoot (p)

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, ... více


21 úderů 62% 21 úderů 2018, František Kotleta (p)

Na nejvyspělejší automobilku v zemi zaútočily neznámé magické síly. Podaří se nebezpečnému průmyslovému konsorciu ukořistit převratné IT technologie? Boje si vyžádaly první životy. A proto je na čase povolat experta na n... více


Štěstí.cz aneb Jak je těžké najít chlapa 56% Štěstí.cz aneb Jak je těžké najít chlapa 2011, Valerie Freiová

Zhruba čtyřicetiletá, svou přirozeností a nadhledem sympatická Aneta časem dospěje k názoru, že život rozvodem nekončí. Za účelem seznámení se proto odhodlá využít novodobou podobu jednoho z nejstarších řemesel - dohazov... více




Sdílejte, než to zakážou! 9% Sdílejte, než to zakážou! 2021, Andrej Babiš

Babišova předvolební publikace obsahuje mimo jiné vizi o obnově České republiky po koronavirové pandemii, nebo třeba kritiku opozičních Pirátů. více


Bod zlomu 84% Bod zlomu 2015, Malcolm Gladwell

Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se... více


Vražda potřebuje reklamu 86% Vražda potřebuje reklamu 1993, Dorothy L. Sayers

V této detektivce autorka zúročila své zkušenosti nabyté v reklamní agentuře. více


100 miliard neuronů 55% 100 miliard neuronů 2017, Petr Stančík

Pronikni do kyberprostoru v příběhu z roku 2056 a odhal monstrumentální kolaps hypernetu. více


Reklama je navoněná zdechlina 82% Reklama je navoněná zdechlina 1996, Oliviero Toscani

Ostrá kritika současné reklamy z pera předního italského tvůrce reklamních kampaní, který prohlédl její zhoubné působení na lidský mozek. více


Podvody na talíři. Jak nás obelhávají potravinářské koncerny 72% Podvody na talíři. Jak nás obelhávají potravinářské koncerny 2014, Thilo Bode

Thilo Bode, který patří k nejcitovanějším a zároveň nejobávanějším kritikům kvality potravin a potra­vinářského průmyslu, ve své kni­ze, které se v Německu prodalo přes 150 000 výtisků a která měla mimořádný ohlas napřík... více


Copywriting 76% Copywriting 2015, Anna Sálová

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvů... více


Tono-Bungay 72% Tono-Bungay 1925, Herbert George Wells

Tono-Bungay (1909), jeden z nejzdařilejších autorových realistických románů, který vypráví o pomíjivosti podnikatelského štěstí a hledání životních hodnot. více


Copywriting 57% Copywriting 2011, Michaela Horňáková

Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají. Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají?... více


Zpověď muže, který umí reklamu 71% Zpověď muže, který umí reklamu 2004, David Ogilvy

Kniha má kapitoly, jak řídit reklamní agenturu, jak získávat klienty, jak si udržet klienty, jak být dobrým klientem, jak budovat velké kampaně, jak vytvářet působivé reklamy, jak ilustrovat reklamy a plagáty, jak dělat ... více


Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby 73% Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby 2012, Jaroslav Krupka

Za posledních dvacet let se reklama stala téměř kažodenní součástí našeho života. Televize, bilboardy, hromadná doprava, internet - reklama je všude. Můžeme ji nenávidět, ale můžeme se s ní třeba lépe seznámit. V knize Č... více


Digitální román 70% Digitální román 2012, Tomáš Veselý

Digitální román bude bezpochyby jednou z nejvtipnějších knížek, které jste kdy četli. Spousty absurdních elektronických udělátek, vlezlá reklama, stopadesátipro­centní slevy, nejzdarmovější tarify, očipovaní zákazníci, u... více


Reklama 85% Reklama 2010, Jitka Vysekalová

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident A... více


Psychologie reklamy 76% Psychologie reklamy 2012, Jitka Vysekalová

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtv... více


Jak psát reklamní text 72% Jak psát reklamní text 2012, Ivan Crha

Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní rekl... více


Efektívny marketing 65% Efektívny marketing 2002, Peter Hingston

Praktická príručka s návodmi pre každého, kto začína v malom podnikaní... více


Co by udělal Google? 93% Co by udělal Google? 2010, Jeff Jarvis

Tato kniha je částečně proroctvím, částečně experimentem, částečně manifestem a částečně manuálem pro přežití. Internetový impresário a průkopník blogování Jeff Jarvis v ní zpětně aplikuje zásady, podle kterých funguje n... více