reklama a propagace

štítek, 30 knih


Co by udělal Google?Co by udělal Google?2010, J. Jarvis

Tato kniha je částečně proroctvím, částečně experimentem, částečně manifestem a částečně manuálem pro přežití. Internetový impresário a průkopník blogování Jeff Jarvis v ní zpětně aplikuje zásady, podle kterých funguje n... více


101 způsob jak propagovat svou firmu101 způsob jak propagovat svou firmu1999, G. Harris

Praktická příručka netradičních forem reklamy a propagace. Publikace poskytuje množství praktických rad jak levně propagovat svůj podnik a výrobky. Obsahuje návody na levnou - ústní reklamu a práci se zákazníkem. Autoři ... více


Reklama nakladatelství Toužimský & MoravecReklama nakladatelství Toužimský & Moravec2018, M. Moravec

Publikace obsahuje přibližně dvě stě nejrůznějších drobných propagačních tisků nakl. T&M z let 1930 až do roku 1949. Obsahuje ukázky nabídkových listů, edičních plánů, katalogů knih, novoročenek, pohlednic, plakátů, ... více


Zlaté časy české reklamyZlaté časy české reklamy1999, P. Vošahlíková

Popis knihy není zatím k dispozici. více


CopywritingCopywriting2015, A. Sálová

Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvů... více


Tono-BungayTono-Bungay1925, H. G. Wells

Tono-Bungay (1909), jeden z nejzdařilejších autorových realistických románů, který vypráví o pomíjivosti podnikatelského štěstí a hledání životních hodnot. více


Digitální románDigitální román2012, T. Veselý

Digitální román bude bezpochyby jednou z nejvtipnějších knížek, které jste kdy četli. Spousty absurdních elektronických udělátek, vlezlá reklama, stopadesátipro­centní slevy, nejzdarmovější tarify, očipovaní zákazníci, u... více


Zpověď muže, který umí reklamuZpověď muže, který umí reklamu2004, D. Ogilvy

Kniha má kapitoly, jak řídit reklamní agenturu, jak získávat klienty, jak si udržet klienty, jak být dobrým klientem, jak budovat velké kampaně, jak vytvářet působivé reklamy, jak ilustrovat reklamy a plagáty, jak dělat ... více


Jak psát reklamní textJak psát reklamní text2012, I. Crha

Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní rekl... více


21 úderů21 úderů2018, F. Kotleta (pseudonym)

Na nejvyspělejší automobilku v zemi zaútočily neznámé magické síly. Podaří se nebezpečnému průmyslovému konsorciu ukořistit převratné IT technologie? Boje si vyžádaly první životy. A proto je na čase povolat experta na n... více


Reklama v češtině, čeština v reklaměReklama v češtině, čeština v reklamě2000, S. Čmejrková

Publikace analyzující reklamu z převážně lingvistického a stylistického hlediska. Autorka zkoumá jazykové prostředky reklamy jako svébytného útvaru na pomezí stylistiky a umění a na řadě četných příkladů z praxe ozřejmuj... více


Reklama, propagace a marketingová komunikaceReklama, propagace a marketingová komunikace2008, D. Baack

Příručka shrnuje základní informace o efektivním programu reklamní, propagační a marketingové komunikace. více


1001 reklamních tipů1001 reklamních tipů2009, L. Dupont

Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu "Jak na to", a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampan... více


KonzumentKonzument2015, N. Gasteiger

Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice, zcela jistě může být velmi podně... více


100 miliard neuronů100 miliard neuronů2017, P. Stančík

Pronikni do kyberprostoru v příběhu z roku 2056 a odhal monstrumentální kolaps hypernetu. více


1 2 >