obchodní značky

štítky

9 knih


Podvody na talíři. Jak nás obelhávají potravinářské koncerny 72% Podvody na talíři. Jak nás obelhávají potravinářské koncerny 2014, Thilo Bode

Thilo Bode, který patří k nejcitovanějším a zároveň nejobávanějším kritikům kvality potravin a potra­vinářského průmyslu, ve své kni­ze, které se v Německu prodalo přes 150 000 výtisků a která měla mimořádný ohlas napřík... více


Pan Selfridge 84% Pan Selfridge 2016, Lindy Woodhead

Kniha, která se stala inspirací úspěšného televizního seriálu Pan Selfridge. Život zakladatele známého obchodního domu Selfridges, který revolučním způsobem ovlivnil i naše nakupování, byl plný přepychu, krásných žen ... více


Jsi značka?! - Dobře se bavte a vydělávejte u toho peníze 46% Jsi značka?! - Dobře se bavte a vydělávejte u toho peníze 2016, Tomáš Lukavec

Jste úspěšná značka na trhu? V rukou máte první knihu v ČR s kompletním návodem na to, jak ze svého jména udělat brand, který k vám přitáhne lidi, příležitosti a peníze. Úspěšný brand manažer a autor knihy Tomáš Lukavec,... více




Jak se budují značky 56% Jak se budují značky 2018, Byron Sharp

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odraze... více


Vstup do světa logotvorby 100% Vstup do světa logotvorby 2016, Tomáš Vachuda

Loga jsou všude kolem nás. Přesto je mnozí vnímají jako pouhé obrázky. Loga jsou ale mnohem víc. Jsou to vypravěči. Vypráví nám příběhy značek, v jejichž čele stojí. Jsou to tváře byznysů v komerčním světě. A v neposledn... více


Strategické řízení značky 100% Strategické řízení značky 2007, Kevin Lane Keller

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o str... více


Böhmisches Glas 100% Böhmisches Glas 1985, Olga Drahotová

Exportní publikace Crystalexu o československém skle. Kromě češtiny vyšla i v různých jazykových mutacích. více


Brand Building: budování značky 0% Brand Building: budování značky 2003, David A. Aaker

Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také s... více


Strategické řízení značky - případová studie 0% Strategické řízení značky - případová studie 2003, Marie Přibová

Studie významných manažerů světových firem z oboru brand managementu přibližuje problém na konkrétních příkladech z jejich praxe. Text se soustřeďuje na definici problému, jeho analýzu, návrhy variant řešení, výběr optim... více