marketing

štítek, 70 knih


Co by udělal Google?Co by udělal Google?2010, J. Jarvis

Tato kniha je částečně proroctvím, částečně experimentem, částečně manifestem a částečně manuálem pro přežití. Internetový impresário a průkopník blogování Jeff Jarvis v ní zpětně aplikuje zásady, podle kterých funguje n... více


Porada jako efektivní nástroj řízeníPorada jako efektivní nástroj řízení2008, O. Šuleř

Příručka poskytuje praktické rady pro úspěšnou přípravu a vedení porady. více


100 klíčových manažerských technik100 klíčových manažerských technik2009, O. Šuleř

Podtitul : komunikování, vedení lidí, rozhodování a organizování Kniha mapuje systematické a analytické metody používané manažery v procesu řízení s cílem zvyšovat úspěšnost přijímaných rozhodnutí, zlepšovat výkonnost... více



Strategické řízení značkyStrategické řízení značky2007, K. L. Keller

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o str... více


Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si jeZákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je2007, E. Horrel

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zam... více


Jak myslí Google a jaké je tajemství jeho úspěchuJak myslí Google a jaké je tajemství jeho úspěchu2006, S. Levy

Chcete pochopit, jaké tajemství stojí za úspěchem společnosti Google? Odpovědí je tato kniha známého amerického novináře a odborníka na informační technologie a kyperprostor. Skutečně jen několik málo společností na svět... více


Prodávej, slepičko, prodávejProdávej, slepičko, prodávej2013, J. Hansler

Jeffrey Hansler: Prodávej, slepičko, prodávej - jak plně porozumět tomu, co chtějí lidé, se kterými jednáte a jak jim to dát. Je základem pro pochopení procesu prodeje a pomůže výrazně zvýšit prodejní výsledky. Poznát... více


Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper MarketingMarketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing2017, k. autorů

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na ... více


Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendyMarketingový výzkum: Postupy, metody, trendy2017, k. autorů

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – o... více


Jak na sítěJak na sítě2019, M. Losekoot

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, ... více


Marketing ManagementMarketing Management1998, P. Kotler

Podtitul: Analýza, plánování, využití, kontrola Populární vysokoškolská učebnice marketingového řízení. více


Jak prodat více díky affiliate marketinguJak prodat více díky affiliate marketingu2014, M. Roženský

Jak prodat více díky affiliate marketingu je skvělou investicí a rozhodně ušetří začínajícím spoustu času a chyb, které někteří kolegové páchají dodnes. více


101 rad pro úspěšný prodej101 rad pro úspěšný prodej2007, Z. Ziglar

Čo každý obchodník potrebuje vedieť. Staňte sa úspešnejším profesionálnym predajcom. Nemusíte čakať, kým sa veci stanú. Vy sami môžete spôsobiť, aby sa stali. V knihe sú pravidlá, ako účinnejšie, etickejšie a hlavne čast... více


Hrdina nebo psanecHrdina nebo psanec2012, M. Mark

Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, c... více


Říkejte mi TedŘíkejte mi Ted2009, T. Turner

Ted Turner se řadí k nejbohatším mužům světa. Založením televizních stanic TBS a CNN způsobil revoluci v televizním průmyslu.Tento inovativní podnikatel, známý svými originálními přístupy k řešení jakýchkoliv problémů, p... více


1 2 3 4 5 >

Doporučené štítky

podniková ekonomika televize počítače populární hudba Google podnikání Facebook učebnice nakladatelství a vydavatelství internet