marketing

štítky

87 knih


Jak na sítěJak na sítě2019, M. Losekoot (pseudonym)

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, ... více


Bod zlomuBod zlomu2015, Malcolm Gladwell

Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se... více


Začněte s proč: jak vůdčí osobnosti inspirují k činůmZačněte s proč: jak vůdčí osobnosti inspirují k činům2013, Simon Sinek

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organiz... více




Největší obchodník na světěNejvětší obchodník na světě1994, Og Mandino

Kniha o prodeji a umění prodávat, kterou mohou stejně dobře číst a radovat se z ní veterán i nováček! Jde o nejčtivější, nejvynalézavější a nejužitečnější nástroj pro výuku prodávání jakožto profese. Mandino svým Nejv... více


Škola byznysuŠkola byznysu2003, Robert T. Kiyosaki

Robert Kiyosaki je světově uznávaný učitel v oboru financí a jeho kniha je označována za "výchozí bod pro každého, kdo chce získat kontrolu nad svou finanční budoucností". Autor přisuzuje svůj úspěch síťovému m... více


Ekonomie - stručný přehledEkonomie - stručný přehled2014, Jena Švarcová

Tato učebnice je v souladu se závaznými Rámcovými vzdělávacími programy MŠMT pro ekonomické obory. Na tuto učebnici navazuje cvičebnice, která na řešených příkladech procvičuje školní výstupy žáka, tak jak je stanoví Rám... více


Byznys v plné nahotěByznys v plné nahotě2009, Richard Branson

Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář svě... více


Umění prodávatUmění prodávat2009, Tom Hopkins

Ačkoli jeho prvních šest měsíců v prodeji mělo katastrofické rysy, dokázal se nakonec naučit a aplikovat nejlepší prodejní techniky a vydělat během pouhých tří let více než jeden milion dolarů. Co způsobilo takovou promě... více


101 rad pro úspěšný prodej101 rad pro úspěšný prodej2007, Zig Ziglar

Čo každý obchodník potrebuje vedieť. Staňte sa úspešnejším profesionálnym predajcom. Nemusíte čakať, kým sa veci stanú. Vy sami môžete spôsobiť, aby sa stali. V knihe sú pravidlá, ako účinnejšie, etickejšie a hlavne čast... více


Jsi značka?! - Dobře se bavte a vydělávejte u toho penízeJsi značka?! - Dobře se bavte a vydělávejte u toho peníze2016, Tomáš Lukavec

Jste úspěšná značka na trhu? V rukou máte první knihu v ČR s kompletním návodem na to, jak ze svého jména udělat brand, který k vám přitáhne lidi, příležitosti a peníze. Úspěšný brand manažer a autor knihy Tomáš Lukavec,... více


Marketing ManagementMarketing Management1998, Philip Kotler

Podtitul: Analýza, plánování, využití, kontrola Populární vysokoškolská učebnice marketingového řízení. více


Hrdina nebo psanecHrdina nebo psanec2012, Margaret Mark

Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, c... více


Jak mnohem lépe prodávatJak mnohem lépe prodávat2007, Brian Tracy

Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměře... více


Jak prodat více díky affiliate marketinguJak prodat více díky affiliate marketingu2014, Mário Roženský

Jak prodat více díky affiliate marketingu je skvělou investicí a rozhodně ušetří začínajícím spoustu času a chyb, které někteří kolegové páchají dodnes. více


Jak se budují značkyJak se budují značky2018, Byron Sharp

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odraze... více


1