Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, ... více
Bod zlomu 2015, Malcolm Gladwell
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se... více
Začněte s proč: Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům 2013, Simon Sinek
Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organiz... více
Největší obchodník na světě 1994, Og Mandino
Kniha o prodeji a umění prodávat, kterou mohou stejně dobře číst a radovat se z ní veterán i nováček! Jde o nejčtivější, nejvynalézavější a nejužitečnější nástroj pro výuku prodávání jakožto profese. Mandino svým Nejv... více
PopCo 2010, Scarlett Thomas
Román Scarlett Thomasové zachycuje poutavým způsobem svět marketingových korporací. PopCo je britská korporace hračkářského průmyslu, která má pozici třetí největší firmy v tomto odvětví ve světě. Devětadvacetiletá Alice... více
Škola byznysu 2003, Robert T. Kiyosaki
Robert Kiyosaki je světově uznávaný učitel v oboru financí a jeho kniha je označována za "výchozí bod pro každého, kdo chce získat kontrolu nad svou finanční budoucností". Autor přisuzuje svůj úspěch síťovému marketingu.... více
Nákupologie 2009, Martin Lindstrom
Je klasická reklama pasé? Martin Lindstorm tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarke... více
První miliarda je nejtěžší! 2021, Honza Z Inizia (p)
Jak získat tolik zákazníků, klientů a objednávek, že už se nikdy nebudete muset bát o peníze? Honza z Inizia (Jan Nedvěd) v této knize odkrývá novou strategii díky které mohou podnikatelé na internetu vydělat výrazně ... více
Jsi značka?! - Dobře se bavte a vydělávejte u toho peníze 2016, Tomáš Lukavec
Jste úspěšná značka na trhu? V rukou máte první knihu v ČR s kompletním návodem na to, jak ze svého jména udělat brand, který k vám přitáhne lidi, příležitosti a peníze. Úspěšný brand manažer a autor knihy Tomáš Lukavec,... více
Anatomie rozhodování 2020, Richard Shotton
Než můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak typicky rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, ... více
Handmade byznys 2022, Hana Konečná
První česká kniha pro rukodělné tvůrce vás systematicky provede krok za krokem všemi rozhodnutími, které na cestě za samostatným handmade podnikáním potřebujete udělat. Autorka vychází nejen ze své poradenské praxe, ale ... více
Byznys v plné nahotě 2009, Richard Branson
Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář svě... více
Vyluxusované mozky 2012, Martin Lindstrom
Marketingový vizionář Martin Lindstrom se úspěšně pohyboval v předních frontových liniích válek produktových značek více než dvacet let. Ve své nejnovější knize Vyluxusované mozky ovšem zaměřuje pozornost do vlastníc... více
Hrdina nebo psanec 2012, Margaret Mark
Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, c... více
Marketing Management 1998, Philip Kotler
Podtitul: Analýza, plánování, využití, kontrola Populární vysokoškolská učebnice marketingového řízení. více
101 rad pro úspěšný prodej 2007, Zig Ziglar
Čo každý obchodník potrebuje vedieť. Staňte sa úspešnejším profesionálnym predajcom. Nemusíte čakať, kým sa veci stanú. Vy sami môžete spôsobiť, aby sa stali. V knihe sú pravidlá, ako účinnejšie, etickejšie a hlavne čast... více
Umění prodávat 2009, Tom Hopkins
Ačkoli jeho prvních šest měsíců v prodeji mělo katastrofické rysy, dokázal se nakonec naučit a aplikovat nejlepší prodejní techniky a vydělat během pouhých tří let více než jeden milion dolarů. Co způsobilo takovou promě... více
Internetový marketing: Prilákajte návštevníky a maximalizujte zisk 2014, Viktor Janouch
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zku... více
Jak se budují značky 2018, Byron Sharp
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odraze... více
Imperium bolesti: Tajná historie dynastie Sacklerů 2022, Patrick Radden Keefe
Ohromující portrét tří generací rodiny Sacklerů od oceňovaného autora amerických bestsellerů. Jméno Sackler ještě donedávna zdobilo stěny mnoha uznávaných institucí – Muzea umění Harvardovy univerzity v Bostonu, Metropol... více