zákazníci
štítky
27 knih
Skvělé služby: Jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou 2013, Adam Hazdra
Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb v Česku. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami... více
Zákazník má vždy pravdu 2012, Tom Markert
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit... více
Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby 2012, Richard Hammond
Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, přek... více
Řízení vztahů se zákazníky - Procesy, pracovníci, technologie 2002, Jan Dohnal
Kvalita řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň proc... více
Zákazníci na celý život 1996, Carl Sewell
Jak udělat z náhodného klienta stálého zákazníka. více
Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? 2001, Edgar K. Geffroy
Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo ... více
Jak získávat klienty a zákazníky 2015, Marián Olejár
Kniha vám názorným způsobem odhalí, jak získávat nové klienty/zákazníky tak, aniž byste o ně museli urputně bojovat. Poradí, jak si vybírat doporučení, navrhne nejlepší způsoby, jak si domluvit osobní schůzku, a hla... více
Chování zákazníka 2011, Jitka Vysekalová
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značc... více
Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je 2007, Ed Horrel
V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zam... více
Senior - zákazník budoucnosti 2012, Andreas Reidl
Jediná kniha na trhu, která se věnuje starší generaci a její spotřebitelské síle. Senioři se stále více dostávají do ohniska zájmu veřejnosti, obchodníky a marketéry nevyjímaje. Kdo chce uspět na tomto trhu spotřebitelů,... více
Zákazník a podnikatel 1991, Josef Fiala
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb 2017, Vít Chlebovský
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individu... více
Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) 1991, Wolfgang Maderthaner
Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť pro... více
Jak zákazník vnímá reklamu 2007, Erik Du Plessis
Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Eri... více
Jak získat zákazníka 1994, Jacquez Horovitz
Zákazník je vše: 6 pravidel, jak si zachovat zákazníka. více
Úspěch při získávání zákazníků 1995, Christine Harvey
Populární návody pro jednání při obchodním podnikání s cílem dosáhnout vždy úspěchu. více
Jak na skvělou zákaznickou péči 2021, Mário Roženský
Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako příležito... více
Podnik řízený zákazníkem 1991, Richard C. Whiteley
Popis knihy není zatím k dispozici. více
BUZZ 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům 2006, David Freemantle
V padesáti kapitolách se autor věnuje různým marketingovým prvkům a postupům. Každá kapitola je na dvoustrách a je koncipována jako téma, ke kterému je krátký popis, příklad z praxe a další rady a body, které dané téma d... více
Telemarketing v praxi aneb Jak profesionálně telefonovat se zákazníky 2007, Květoslava Santlerová
Praktická příručka určená operátorům, telefonním specialistům, pracovníkům call center a všem, kdo telefonují se zákazníky více