Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby
Richard Hammond
Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili...
Přidat komentář
28.03.2015
Pár zajímavých zkušeností, nějaká rada se snad dá využít i v našich podmínkách, ale většinou jde o popisy praxe velkých zahraničních řetězců.
Štítky knihy
Kniha Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby je v
Přečtených | 5x |
Knihotéce | 9x |
Chystám se číst | 2x |
Pro začátečníka v oboru skvělá kniha. Díky knize jsem ztratila ostych a zavedla na prodejnu několik změn a zvýšila tržby firmě a následně i mých prémií. Děkuji bylo to velmi poučné - hlavně pasáže z očí vedoucích a manažerů. Ano mnohdy to působí jako pohádka jak z malého krámku udělat úspěšný řetězec, ale nováčky rozhodně nakopne k lepším výsledkům.