podnikání

štítek, 126 knih


K jádru úspěchuK jádru úspěchu2004, R. Parsons

Jak uspět v podnikání a neprohrát přitom v životě. Autor, který je nadaným vypravěčem, před námi rozehrává příběh dvou mužů, z nichž jeden stojí na počátku a druhý na samém konci životní kariéry. Jack – student obcho... více


Jak se plní snyJak se plní sny2017, Z. Vávrová

Představ si, že se všechny tvé sny můžou splnit. Dokonce i ty, o kterých by tě to nikdy ani nenapadlo. Představ si, že můžeš mít, být nebo dělat cokoli, co si jen přeješ a jediný, na kom to všechno záleží, jsi ty sám. Co... více


Úvahy o podnikaníÚvahy o podnikaní2011, J. Košturiak

Zdá sa mi, že svet okolo nás sa dnes mení rýchlejšie ako v minulosti. Veci, ktoré sme sa naučili v škole zastarávajú veľmi rýchlo, musíme sa učiť stále viac nových vecí, ale musíme sa aj mnohé staré návyky a praktiky odú... více


Všechno bude jinakVšechno bude jinak2011, M. Zelený

Z nového světa podnikání. Milan Zelený žije už více než čtyřicet let v USA. Za svůj život procestoval celý svět, přednášel, psal články a knihy a prošel několika vědními disciplínami, které dokázal vzájemně skloubit. ... více


Daňová evidence podnikatelů 2016Daňová evidence podnikatelů 20162016, J. Dušek

Publikace přináší nejnovější informace o vedení daňové evidence podle účetní a daňové legislativy 2015 i 2016. Publikace je psána jednoduchou srozumitelnou formou, zpřístupňující a usnadňující osvojení daňových předpisů ... více


Funky businessFunky business2005, K. A. Nordström

Populárně pojatá kniha chce oslovit každého, kdo se zajímá o světový trh nebo podniká a chce být velmi úspěšný. Autoři ve zjedušené zkratce vykládají zásady úspěchu v podnikání velkých i nadnárodních firem. Snaží se zodp... více


Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si jeZákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je2007, E. Horrel

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zam... více


Jak myslí Google a jaké je tajemství jeho úspěchuJak myslí Google a jaké je tajemství jeho úspěchu2006, S. Levy

Chcete pochopit, jaké tajemství stojí za úspěchem společnosti Google? Odpovědí je tato kniha známého amerického novináře a odborníka na informační technologie a kyperprostor. Skutečně jen několik málo společností na svět... více


40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu2017, J. Urban

40 manažerských mýtů, které škodí vašemu byznysu a jak se jim vyhnout. Měl by dobrý manažer zacházet se všemi podřízenými kolegy stejně? Je pro firmu dobré, když mezi sebou zaměstnanci soutěží? Měly by se organizace ří... více


Umění vítězitUmění vítězit2017, P. Knight

Autor je zakladatelem společnosti Nike, Inc. a jedním z nejvýznamnějších představitelů mezinárodního obchodu. Jako generální ředitel firmy působil v letech 1964–2004 a v současné době je předsedou správní rady. Žije se s... více


První kroky v podnikáníPrvní kroky v podnikání2012, M. Václavíková

První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom: * jak založit... více


Šlechtic podnikatelem - podnikatel šlechticem: šlechta a podnikání v českých zemích v 18.-19. stoletíŠlechtic podnikatelem - podnikatel šlechticem: šlechta a podnikání v českých zemích v 18.-19. století2008, M. Řezník

Popis knihy není zatím k dispozici. více


101 rad pro úspěšný prodej101 rad pro úspěšný prodej2007, Z. Ziglar

Čo každý obchodník potrebuje vedieť. Staňte sa úspešnejším profesionálnym predajcom. Nemusíte čakať, kým sa veci stanú. Vy sami môžete spôsobiť, aby sa stali. V knihe sú pravidlá, ako účinnejšie, etickejšie a hlavne čast... více


Karaoke kapitalismusKaraoke kapitalismus2005, K. A. Nordström

Podtitul: Nenapodobujte! V businessu vítězí odlišnost. Po krachu internetových firem se dlouho ozývala hesla typu „zpět k základům“. Autoři mezinárodního bestselleru Funky Business ukazují, že to byla zkratkovitá reakce... více


Říkejte mi TedŘíkejte mi Ted2009, T. Turner

Ted Turner se řadí k nejbohatším mužům světa. Založením televizních stanic TBS a CNN způsobil revoluci v televizním průmyslu.Tento inovativní podnikatel, známý svými originálními přístupy k řešení jakýchkoliv problémů, p... více


1 2 3 4 5 6 >