Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je
Ed Horrel
https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144908/zakaznicka-vernost-144908.jpg
5
2
0
V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům; příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků.
Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2007 , Computer Press (CP Books)Originální název:
The Kidness Revolution: Company Wide Culture Shift That InspiresPhenomenal Customer Service
více info...
Štítky knihy
podnikání řídicí práce, vedení marketing podnikatelé pracovní vztahy obchodování, prodej manažerské dovednosti zákazníci
Kniha Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je je v
Přečtených | 3x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Knihotéce | 3x |
Chystám se číst | 2x |
Chci si koupit | 1x |