Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je

Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144908/zakaznicka-vernost-144908.jpg 5 2 0

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům; příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků.

Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

The Kidness Revolution: Company Wide Culture Shift That InspiresPhenomenal Customer Service


více info...
Přidat komentář

Štítky knihy

podnikání řídicí práce, vedení marketing podnikatelé pracovní vztahy obchodování, prodej manažerské dovednosti zákazníci

Autorovy knížky

Ed Horrel
americká
2007  90%Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je

Kniha Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je je v

Přečtených3x
Čtenářské výzvě1x
Knihotéce3x
Chystám se číst2x
Chci si koupit1x