Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je

Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/144908/zakaznicka-vernost-144908.jpg 5 2 0

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům; příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků.

Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

The Kidness Revolution: Company Wide Culture Shift That InspiresPhenomenal Customer Service


více info...
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

podnikání řídicí práce, vedení marketing podnikatelé pracovní vztahy obchodování, prodej manažerské dovednosti zákazníci

Autorovy knížky

Ed Horrel
americká
2007  90%Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je