manažerské dovednosti

štítky

34 knih


Mít vše hotovo: umění produktivity bez stresu 67% Mít vše hotovo: umění produktivity bez stresu 2016, David Allen

David Allen vás nenaučí zorganizovat si pracovní úkoly proto, abyste mohli pracovat více. Právě naopak! Zavedením metodologie GTD do vašeho pracovního života zefektivníte práci, získáte volný čas, zbavíte se stresu a zkl... více


Zrození kmenového vůdce 91% Zrození kmenového vůdce 2019, John King

Jak z úspěšných skupin vznikají skvělé organizace. Ptáci tvoří hejna, vlci smečky a lidé kmeny, skupiny o dvaceti až sto padesáti lidech. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí. ... více


Julius Caesar: Génius leadershipu 73% Julius Caesar: Génius leadershipu 2017, Phillip Barlag

Lekce od muže, který vybudoval impérium. Množství literatury na téma aktuálních trendů v leadershipu roste. Někdy je však nejlepší ohlédnout se zpět. Philip Barlag ukazuje, že kariéra Julia Caesara, jednoho z největší... více




Jak mnohem lépe prodávat 90% Jak mnohem lépe prodávat 2007, Brian Tracy

Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměře... více


Rozvíjejte své vůdčí schopnosti 90% Rozvíjejte své vůdčí schopnosti 2001, John C. Maxwell

Pracujete-li na jakémkoli vedoucím místě, jste-li obchodní vedoucí, církevní hodnostáři, rodiče nebo učitelé, už jste se patrně sami sebe mnohokrát ptali, co vlastně vyžaduje být vůdcem. Nyní můžete najít odpověď v knize... více


Manažerské příběhy 91% Manažerské příběhy 2007, František Hroník

Kniha manažerských příběhů je velmi citlivou inspirací těm, kteří se snaží stále hledat nové cesty a nové postupy. více


Pú a management 70% Pú a management 1998, Roger E. Allen

Popis šesti základních činností manažera a vysvětlení jakým způsobem si je řídící pracovník může osvojit. Autor využívá všeobecně známého příběhu medvídka Pú k vysvětlení šesti základních činností manažera: stanovení ... více


Chaotika: Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch 80% Chaotika: Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch 2010, Philip Kotler

Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví. Nynější ekonom... více


Černé ovce Jak vycházet s problematickými lidmi na pracovišti 80% Černé ovce Jak vycházet s problematickými lidmi na pracovišti 2008, Marsha Petrie Sue

Publikaci přivítají lidé, kteří se chtějí naučit vycházet s problematickými kolegy na pracovišti, personalisté, manažeři, vedoucí týmů. Autorka předkládá nástroje jak vytvořit dynamické, produktivní a bezkonfliktní prost... více


5 úrovní leadershipu 100% 5 úrovní leadershipu 2012, John C. Maxwell

Prověřené kroky jak maximalizovat váš potenciál / John C. Maxwell je předním mezinárodním odborníkem v oblasti vedení lidí. V této knize nabízí svůj pohled na celý postupný vývoj k plnému rozvinutí vůdčích schopností. T... více


Desatero manažera 67% Desatero manažera 2003, František Bělohlávek

Kniha je určena: manažerům a vedoucím pracovníkům obchodníkům ale i těm, k jejichž pracovní náplni patří častá komunikace s druhými osobami Poskytuje výběr základních dovedností, které musí brilantně ovládat každý řídící... více


Asertivita pro manažery 70% Asertivita pro manažery 2012, Dagmar Lahnerová

Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak rozpoznat různé osobnostní typy pro efektivní jednání, jak asertivně vyjadřovat nes... více


Marketing při utváření podnikové strategie 40% Marketing při utváření podnikové strategie 2015, Karel Havlíček

Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností... více


Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je 90% Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je 2007, Ed Horrel

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zam... více


Jak úspěšně řídit firmu 90% Jak úspěšně řídit firmu 2004, Brian Tracy

Kniha Briana Tracyho Jak úspěšně řídit firmu zdařile navazuje na světový bestseller Jak mnohem lépe prodávat již dříve vydaný nakladatelstvím Computer Press. O autorovi: Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických před... více


30 důvodů, proč zaměstnanci nenávidí své vedoucí 60% 30 důvodů, proč zaměstnanci nenávidí své vedoucí 2009, Bruce L. Katcher

Proč vás vaši podřízení nenávidí? Vždyť přece nejste zákeřný a protivný člověk! Nevyhrožujete jim, ani je nezesměšňujete a každý den zvesela zahlaholíte ranní pozdrav. Přesto však na vašem pracovišti existuje něco, co... více


Čas jsou peníze 100% Čas jsou peníze 1995, Lothar Seiwert

Německý expert, tvůrce originálního systému řízení času, se zabývá funkcemi řízení času a ukazuje, jak by si manažeři měli svůj čas uspořádat, aby nepodléhali stresu a co nejefektivněji dosahovali svých cílů. více


Nová moc. Jak funguje moc v hyperpropojeném světě – a jak to udělat, aby fungovala ve váš prospěch 40% Nová moc. Jak funguje moc v hyperpropojeném světě – a jak to udělat, aby fungovala ve váš prospěch 2019, Jeremy Heimans

Jeremy Heimans a Henry Timms popisují největší příběhy naší doby – vzestup megaplatforem jako Facebook a Uber, nečekaná vítězství Obamy a Trumpa či náhlý vznik hnutí #MeToo – a odhalují, co za nimi opravdu stojí: nárůst ... více


Byznys podle Jacka Welche 100% Byznys podle Jacka Welche 2008, Jack Welch

Deset tajemství jednoho z největších králů světového obratu. Tato kniha se snaží podávat objektivní pohled na obchodní praxi a myšlení některých podnikových velikánů. Co je odlišuje? V čem jsou dobří? Jak uvidíte, tyto l... více


Zlepšete své komunikační schopnosti: Jak získat důvěru, umět se prosadit a sebevědomě komunikovat 100% Zlepšete své komunikační schopnosti: Jak získat důvěru, umět se prosadit a sebevědomě komunikovat 2020, Alan Barker

Tato příručka je praktickým průvodcem k efektivní komunikaci v práci a podnikání. Zjistěte, jak ovlivňovat druhé a řídit náročné rozhovory. Lepší komunikační dovednosti okamžitě ovlivní další vývoj vaší kariéry. Kniha po... více