manažerské dovednosti

štítky

29 knih

Mít vše hotovoMít vše hotovo2016, David Allen

David Allen vás nenaučí zorganizovat si pracovní úkoly proto, abyste mohli pracovat více. Právě naopak! Zavedením metodologie GTD do vašeho pracovního života zefektivníte práci, získáte volný čas, zbavíte se stresu a zkl... více


Zrození kmenového vůdceZrození kmenového vůdce2019, John King

Jak z úspěšných skupin vznikají skvělé organizace. Ptáci tvoří hejna, vlci smečky a lidé kmeny, skupiny o dvaceti až sto padesáti lidech. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí. ... více


Jak mnohem lépe prodávatJak mnohem lépe prodávat2007, Brian Tracy

Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměře... více




Rozvíjejte své vůdčí schopnostiRozvíjejte své vůdčí schopnosti2001, John C. Maxwell

Pracujete-li na jakémkoli vedoucím místě, jste-li obchodní vedoucí, církevní hodnostáři, rodiče nebo učitelé, už jste se patrně sami sebe mnohokrát ptali, co vlastně vyžaduje být vůdcem. Nyní můžete najít odpověď v knize... více


Julius Caesar: Génius leadershipuJulius Caesar: Génius leadershipu2017, Phillip Barlag

Lekce od muže, který vybudoval impérium. Množství literatury na téma aktuálních trendů v leadershipu roste. Někdy je však nejlepší ohlédnout se zpět. Philip Barlag ukazuje, že kariéra Julia Caesara, jednoho z největší... více


5 úrovní leadershipu5 úrovní leadershipu2012, John C. Maxwell

Prověřené kroky jak maximalizovat váš potenciál / John C. Maxwell je předním mezinárodním odborníkem v oblasti vedení lidí. V této knize nabízí svůj pohled na celý postupný vývoj k plnému rozvinutí vůdčích schopností. T... více


30 důvodů, proč zaměstnanci nenávidí své vedoucí30 důvodů, proč zaměstnanci nenávidí své vedoucí2009, Bruce L. Katcher

Proč vás vaši podřízení nenávidí? Vždyť přece nejste zákeřný a protivný člověk! Nevyhrožujete jim, ani je nezesměšňujete a každý den zvesela zahlaholíte ranní pozdrav. Přesto však na vašem pracovišti existuje něco, co... více


Asertivita pro manažeryAsertivita pro manažery2012, Dagmar Lahnerová

Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak rozpoznat různé osobnostní typy pro efektivní jednání, jak asertivně vyjadřovat nes... více


Černé ovce Jak vycházet s problematickými lidmi na pracovištiČerné ovce Jak vycházet s problematickými lidmi na pracovišti2008, Marsha Petrie Sue

Publikaci přivítají lidé, kteří se chtějí naučit vycházet s problematickými kolegy na pracovišti, personalisté, manažeři, vedoucí týmů. Autorka předkládá nástroje jak vytvořit dynamické, produktivní a bezkonfliktní prost... více


Jak úspěšně řídit firmuJak úspěšně řídit firmu2004, Brian Tracy

Kniha Briana Tracyho Jak úspěšně řídit firmu zdařile navazuje na světový bestseller Jak mnohem lépe prodávat již dříve vydaný nakladatelstvím Computer Press. O autorovi: Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických před... více


Pú a managementPú a management1998, Roger E. Allen

Popis šesti základních činností manažera a vysvětlení jakým způsobem si je řídící pracovník může osvojit. Autor využívá všeobecně známého příběhu medvídka Pú k vysvětlení šesti základních činností manažera: stanovení ... více


Desatero manažeraDesatero manažera2003, František Bělohlávek

Kniha je určena: manažerům a vedoucím pracovníkům obchodníkům ale i těm, k jejichž pracovní náplni patří častá komunikace s druhými osobami Poskytuje výběr základních dovedností, které musí brilantně ovládat každý řídící... více


Komunikační dovednosti v praxiKomunikační dovednosti v praxi2010, Milan Mikulaštík

Aplikované formy komunikačních dovedností v konkrétních pracovních činnostech manažera jsou více a více součástí jeho práce. Uplatňují se při výběrových pohovorech, hodnoticích pohovorech, vedení pracovních porad, telefo... více


Zákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si jeZákaznická věrnost: Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je2007, Ed Horrel

V knize najdete inspiraci pro společnosti, které si chtějí naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence; doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům; zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zam... více


Marketing při utváření podnikové strategieMarketing při utváření podnikové strategie2015, Karel Havlíček

Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností... více


1