spotřebitelské chování

štítky

5 knih


Podvody na talíři. Jak nás obelhávají potravinářské koncerny 72% Podvody na talíři. Jak nás obelhávají potravinářské koncerny 2014, Thilo Bode

Thilo Bode, který patří k nejcitovanějším a zároveň nejobávanějším kritikům kvality potravin a potra­vinářského průmyslu, ve své kni­ze, které se v Německu prodalo přes 150 000 výtisků a která měla mimořádný ohlas napřík... více


Anatomie rozhodování 87% Anatomie rozhodování 2020, Richard Shotton

Než můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak typicky rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, ... více


Konzument 80% Konzument 2015, Nepomuk Gasteiger

Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice, zcela jistě může být velmi podně... více




Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum 70% Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum 2014, Pavel Zahrádka

Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, ma... více


Jak být out a zůstat in? % Jak být out a zůstat in? 2011, kolektiv autorů

Jak být out a zůstat in? : skutečná cena naší image : manuál k programu globálního vzdělávání z cyklu Svět v nákupním košíku více