Ready Player One: Hra začíná

KoupitKoupit eknihuAudiokniha

Strhující dobrodružný thriller z blízké budoucnosti, světa virtuální reality a počítačových her. Bestseller New York Times je celosvětový mezigenerační čtenářský hit. Vychází ve více než třiceti zemích, v USA prodáno přes milion výtisků. Filmovou adaptaci připravuje režisér Steven Spielberg. Svět v roce 2045 se ocitá v hluboké krizi – jedinou záchranou před bezútěšnou skutečností se pro miliony lidí stalo OASIS, bezplatná onlineová videohra přístupná prakticky každému – každý si zde může vytvořit novou identitu a vést virtuální život, často na hony vzdálený tomu opravdovému: studovat, cestovat, mít přátele, zamilovat se... A nalézt velikonoční vejce, poklad, který tam někde před svou smrtí zanechal James Halliday, výstřední tvůrce OASIS, společně s miliardovým dědictvím. Léta se o nalezení tří klíčů ke třem branám, jež vedou k pokladu, marně pokoušejí miliony Hallidayových obdivovatelů. Léta se to nedaří ani Wadu Wattsovi, který má těsně před maturitou, přežívá u tety v karavanu a honba za pokladem se stala jediným smyslem jeho existence. Avšak poté co se mu podaří rozluštit první nápovědu, nabere jeho život divoké obrátky…...celý text

Literatura světová, Romány, Sci-fi
Vydáno, Knižní klub

Ready Player One, 2011