hry

štítky

118 knih


Ready Player One - Hra začíná 90% Ready Player One - Hra začíná 2012, Ernest Cline

Píše se rok 2045 a svět, utápějící se v energetické a ekonomické krizi, je velmi chmurným místem k životu. Není divu, že většina lidí utíká před realitou do uměle vytvořeného vesmíru videoherního systému OASIS, kde mohou... více


Úkol přežít 90% Úkol přežít 2017, V. Mahaněnko (p)

LitRPG kombinuje fantasy příběh s mechanismy online her. Sledovat začínajícího zloděje nebo mága, jak plní svoje první úkoly ve virtuálním světě, je jedna věc, ale co když jejich pokrok pozorujete z pozice hráče? Nic nen... více


Panika 72% Panika 2014, Lauren Oliver

Panika začala jako spousta věcí v Carpu, nudném malém městečku uprostřed ničeho – protože bylo léto a nebylo co dělat. O co v téhle hře jde? Je to prosté. Nemít strach. Heather nejdřív ani nenapadlo, že by se do Paniky ... více




Kartosský gambit 93% Kartosský gambit 2018, V. Mahaněnko (p)

Barliona. Virtuální svět narvaný k prasknutí monstry, bitvami a samozřejmě hráči. Odsouzený hacker Mahan se po odpracování první části svého trestu v barlionských dolech dostává do hlavního herního světa a konečně může s... více


Tajemství Temného hvozdu 92% Tajemství Temného hvozdu 2018, V. Mahaněnko (p)

JE ŠAMAN POUHOU FIGURKOU VE HŘE MOCNÝCH? Na to má Mahan důraznou odpověď! Barliona. Virtuální svět narvaný k prasknutí monstry, bitvami a samozřejmě hráči. Hvězda Mahana, hackera odsouzeného k tomu, aby si v Barlioně o... více


Klan 89% Klan 2018, Dmitrij Rus

Jiný svět byl původně jen obyčejnou online hrou na hrdiny. Fenomén vtažení z něj však udělal něco velmi výjimečného a velmi nebezpečného. Nevyléčitelně nemocný Gleb se uchýlil do světa meče a magie naprosto dobrovolně. A... více


Hrad fantomů 89% Hrad fantomů 2019, V. Mahaněnko (p)

Barliona. Virtuální svět narvaný k prasknutí monstry, bitvami a samozřejmě hráči. Ale co je klan hráčů bez pořádného hradu? Nic. Každý správný šéf by proto měl svojí gildě sehnat pořádnou základnu. Není divu, že šaman Ma... více


Kronika Ztracené stopy 84% Kronika Ztracené stopy 1970, Jaroslav Foglar

Zálesácká kniha plná návodů a rad je nepostradatelnou příručkou pro práci v klubech, družinách a oddílech. Jaroslav Foglar v ní dokázal, jakým byl vnímavým pozorovatelem přírody a zároveň znalcem chlapeckých duší. Příběh... více


Šamanova pomsta 92% Šamanova pomsta 2019, V. Mahaněnko (p)

Kniha obsahuje bonusovou povídku Hodina bolesti / The Hour of Pain, která vrhá trochu jiné světlo na závěr Karmadontovy šachovnice. Barliona. Virtuální svět narvaný k prasknutí monstry, bitvami a samozřejmě hráči. Dan... více


Tajemství ostrova za prkennou ohradou 95% Tajemství ostrova za prkennou ohradou 2009, Pavel Čech

Kreslený příběh o přátelství, pocitu viny a smíření. Poetická kniha určená nejen dětským čtenářům. Před smrtí, která přináší vykoupení, vyplouvají vzpomínky na léta her, kdy přátelství mezi kluky bylo utvrzováno krví.... více


Neznámá pravidla 83% Neznámá pravidla 2007, David Morrell

Napínavý thriller, ve kterém klasik žánru svým příznivcům opět namíchal dramatický koktejl plný napětí a strachu. Frank Balenger, hrdina známý z předchozího románu Nebezpečná minulost, je spolu se svou přítelkyní Amand... více


Čtyři legendy 88% Čtyři legendy 2017, Matthew Reilly

Jack spolu s patnácti muži unesenými z tajné základny byli vybráni, aby změřili síly při Velkých hrách. Z klání na život a na smrt vzejde v souladu s pradávným rituálem pouze jediný vítěz, ovšem odmítnout účast nepřipadá... více


Hráč 84% Hráč 2019, Iain M. Banks (p)

Kultura – společnost lidí a strojů – už dala světu mnoho velkých hráčů. Jedním z nich je Jernau Morat Gurgeh, Hráč, pán každé herní desky, přemožitel počítačů, stratég. Znuděný úspěchem odcestuje do kruté a neskutečně bo... více


Hry Jaroslava Foglara 81% Hry Jaroslava Foglara 2000, Jaroslav Foglar

Kniha obsahuje hry, které jako skautský vedoucí vymyslel a sesbíral Jaroslav Foglar. Z jeho zápisků a oddílových kronik sestavil Miloš Zapletal. Jako zdroj posloužily též rubriky v časopisech, kam Foglar přispíval a také... více


Epic 73% Epic 2009, Conor Kostick

Osadníci Nové Země mají zoufalý nedostatek zdrojů - informačních, materiálových i lidských. Jejich udržování a rozdílení řídí Ústředí pomocí virtuální reality Epic, v níž osadníci sbírají peníze, v soubojích rozhodují sp... více


Ďolík 93% Ďolík 2021, Emma Adbåge

I obyčejná díra v zemi může být kouzelný svět. Tak opatrně s tím bagrem a betonem! Za tělocvičnou je veliká jáma. Někdo ji tam kdysi vybagroval a tak vznikl Ďolík. V Ďolíku se dá šplhat po kořenech, válet sudy, hraba... více


Retrohraní 96% Retrohraní 2019, Alice Kavková

Sběratelka retroher Alice Kavková posbírala více než dvě stovky návodů na hry, které mnozí jako malí hráli, ale málokdo je předal dalším generacím. Třeba skákání gumy, přebírání provázku nebo tleskačky. V knize nejdete t... více


Teorie her 57% Teorie her 2014, Kenneth Binmore

... a jak může změnit váš život. Pokaždé, když se setkají dva lidé, hrají spolu nějakou hru – nebo aspoň pokaždé, když mají cíle, kterých chtějí dosáhnout, a strategie, které k tomu mohou využít. Hry tedy hrají úplně vš... více


Oáza štěstí 85% Oáza štěstí 1992, Eugen Fink

Dva eseje německého filozofa přibližují význam a ontologii hry. více


Magická hra čísel a hvězd 85% Magická hra čísel a hvězd 2010, Saffi Crawford

Nevšední publikace - výjimečná rozsahem i provedením - vede k hlubšímu porozumění jedinečného postavení člověka v kosmu. Charakteristiky podle data narození - 366 profilů, pro každý den roku jeden, obsahuje kladné a zápo... více