Jediné pravé lásky recenze

Jediné pravé lásky https://www.databazeknih.cz/img/books/36_/365398/bmid_jedine-prave-lasky-j8O-365398.jpg 4 598 184

Nový román úspěšné autorky Možná v jiném životě. Autorka románu Možná v jiném životě přichází s novým strhujícím milostným příběhem o ženě, která musí nečekaně volit mezi manželem, kterého už dlouho považuje za mrtvého, a snoubencem, jenž v ní znovu probudil chuť žít. Emma Blairová si vezme Jesse, svou lásku ze střední školy. Vybudují si společný život, na hony vzdálený představám rodičů i usedlým lidem z rodného města, a procestují spolu svět. V den prvního výročí svatby se ovšem stane nehoda a nad Tichým oceánemzmizí helikoptéra, v níž letěl Jess spolu s dalšími dvěma muži. Po čase jsou všichni prohlášeni za mrtvé. Emma dá výpověď v práci a vrátí se domů do Ameriky, aby se pokusila překonat smutek a znovu si urovnat život. Roky plynou, až jednou Emma narazí na dávného kamaráda Sama a zjistí, že se znovu zamilovala. Když se se Samem zasnoubí, má pocit, žedostala druhou šanci být šťastná. Tedy jen do té chvíle, než se najde Jesse. Je naživu a celé ty roky se k ní snažil vrátit. Emmu čeká velké rozhodnutí. Musí si vybrat. Manžela, nebo snoubence? Především však potřebuje poznat samu sebe a zjistit, cochce, aniž by ublížila těm, které miluje. Emma ví, že musí naslouchat svému srdci. Jen si není jistá, co říká…... celý text

Literatura světová Romány Pro ženy
Vydáno: ekniha , Mladá fronta

One True Loves , 2016