Reklama podobné

Reklama https://www.databazeknih.cz/img/books/40_/402861/bmid_reklama-WkL-402861.jpg 4 8 3

Cílem knihy je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu 'správnou' reklamu či jak si vybrat správnou agenturu.... celý text

Podobné knihy (0)

Zatím zde není žádná podobná kniha.

Štítky knihy

reklama a propagace

Autoři knihy

Jitka Vysekalová
česká, 1941
Jiří Mikeš
česká, 1942

Kniha Reklama je v

Právě čtených1x
Přečtených11x
Čtenářské výzvě1x
Knihotéce5x
Chystám se číst6x
Chci si koupit1x