Reklama podobné
Jitka Vysekalová , Jiří Mikeš
Cílem knihy je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu 'správnou' reklamu či jak si vybrat správnou agenturu.... celý text
Podobné knihy (0)
Zatím zde není žádná podobná kniha.
Štítky knihy
Kniha Reklama je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 11x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Knihotéce | 5x |
Chystám se číst | 6x |
Chci si koupit | 1x |