Reklama

Reklama https://www.databazeknih.cz/img/books/40_/402861/bmid_reklama-WkL-402861.jpg 4 8 3

Cílem knihy je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu 'správnou' reklamu či jak si vybrat správnou agenturu.... celý text

5
5
4
1
3
1
2
1
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

reklama a propagace

Autoři knihy

Jitka Vysekalová
česká, 1941
Jiří Mikeš
česká, 1942

Kniha Reklama je v

Právě čtených1x
Přečtených11x
Čtenářské výzvě1x
Knihotéce5x
Chystám se číst6x
Chci si koupit1x