Reklama

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Cílem knihy je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu 'správnou' reklamu či jak si vybrat správnou agenturu....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/40_/402861/reklama-WkL-402861.jpg 3.43
Žánr:
Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno:, Grada
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (1)

Kniha Reklama

GAlenka
11. února

Velmi povedená obálka!

Autoři knihy

Jitka Vysekalová

Jitka Vysekalová
česká, 1941

Jiří Mikeš

Jiří Mikeš
česká, 1942

Kniha Reklama je:

v Přečtených4x
v Knihotéce2x
v Chystám se číst3x
v Chci si koupit2x