Reklama vydání
Jitka Vysekalová , Jiří Mikeš
Cílem knihy je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu 'správnou' reklamu či jak si vybrat správnou agenturu.... celý text
Vydání (6)
Reklama
2018, Grada
ISBN: 978-80-247-5865-7Reklama
2018, Grada
ISBN: 978-80-247-2209-2 , 978-80-271-2119-9Reklama
2010, Grada
ISBN: 978-80-247-3492-7Reklama: Jak dělat reklamu
2010, Grada
ISBN: 978-80-247-7434-3Reklama
2007, Grada
ISBN: 978-80-247-2001-2Reklama
2003, Grada
ISBN: 80-247-0557-5Štítky knihy
Kniha Reklama je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 11x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Knihotéce | 5x |
Chystám se číst | 6x |
Chci si koupit | 1x |