Ekonomika pro gymnázia
Jarmila Čechová , Libor Toman , Otto Münch , Petr Klínský
Text zachycuje aktuální ekonomickou realitu. V kapitolách Podnikání a Zaměstnanci autoři aktualizovali příklady, hlavně jejich číselné hodnoty. V kapitole Marketing byla zmodernizována úvodní část, dílčí texty v částech Cena, Reklama a byla doplněna upravena a doplněna část Digitální marketing. V kapitole Daně byly aktualizovány příslušné hodnoty podle platné legislativy. Ve Finančním trhu byly provedeny dílčí změny zejména s ohledem na šířící se nebankovní a sdílené služby. Kapitoly Národní a světové hospodářství a Hospodářská politika byly zásadně přepracovány. Rok 2017, IV. aktualizované vydání.... celý text
5 | 0 | |
4 | 1 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
ekonomie ekonomika, hospodářství podnikání marketing finance učebnice středních škol a gymnázií daně podniková ekonomika finanční trh tržní ekonomika