Otázka interpretace ve výuce společenských věd. Hermeneutické inspirace společenskovědní didaktiky zajímavosti
Zbyněk Zicha
Předkládané studijní opory, do nichž promlouvá především myšlení ražby didaktické a filosofické, se zabývá otázkou interpretace a rozumění, a to v souvislosti se středoškolskou výukou humanitních věd. Publikace mající charakter studijních opor představuje příspěvek k oborové didaktice společenský věd, jenž má posloužit především budoucím učitelům Občanského a společenskovědního základu a Výchovy k občanství k získání představy o důležitosti hermeneutického rozměru výuky a k rozvoji didaktického myšlení s inspiracemi v hermeneutické filosofii. Text seznamuje čtenáře s problematikou metodologie výuky společenských věd, zabývá se fenoménem rozumění a otázkou teoretických předpokladů intepretace textů promýšlených v souvislosti se společenskovědní didaktikou.... celý text
Zajímavosti
Zatím zde není žádná zajímavost, ocenění knihy, související novinky, ani citáty.
Štítky knihy
hermeneutika občanská výchova učebnice vysokých škol, skripta filozofie výchovy předmětová didaktika
Autorovy další knížky
2014 | Vybrané otázky filosofie výchovy |
2019 | Otázka interpretace ve výuce společenských věd. Hermeneutické inspirace společenskovědní didaktiky |
Kniha Otázka interpretace ve výuce společenských věd. Hermeneutické inspirace společenskovědní didaktiky je v
Právě čtených | 1x |