Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta
nakladatelství, značky

Domácí vzdělávání

Cvičebnice k rozvoji filosofického myšlení pro střední školy

K fenoménu celku v planetární době

Étos a světy dějin

Domácí vzdělávání v kontextu evropských vzdělávacích systémů

Česká sólová akordeonová literatura

Problém filozofie v arabském středověkém myšlení

Žáci-cizinci ve školní třídě

Tekutá doba a úkol myšlení

Přezdívky v dětském kolektivu

Logos ve výchově, umění a sportu

Specifické aspekty výuky českého jazyka na středních školách u žáků se zrakovým postižením

Nahodilost ve výchově, umění a sportu

Poznatky o žákovských prekoncepcích mentálního postižení v kontextu proměny paradigmatu současného vzdělávání

Dějiny citronu aneb Receptura na zátiší

Integrace žáků-cizinců v širším kontextu

K rozhovoru se sebou samým

Bytí a rozumění

Přítomná minulost: XXVII. a XXVIII. letní škola historie

Průvodce začínajícího češtináře

Člověk se sluchovým postižením

K dnešku

Přesah a jeho význam pro socializaci a formování dítěte jako osobnosti

Základy sociální pedagogiky

K fenoménu "die Machenschaft"

Přírodovědné exkurze ve školní praxi

Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání předškolních dětí a mladších žáků

Žena růže píseň řeč

Ko-text: tvar, zvuk a gesto, tvůrce, učitel a žák

Fenomenologie a postmoderna

Intencionalita a fenomenologie

Hudební a řečové projevy předškolních dětí a jejich vzájemné ovlivňování

Ekolístky

Kapitoly o řízení výchovy a vzdělávání pro vychovatele

Aktivizující metody výuky