Nonstop kníhkupectvo pána Penumbru recenze

Nonstop kníhkupectvo pána Penumbru https://www.databazeknih.cz/img/books/19_/197482/bmid_nonstop-knihkupectvo-pana-penumbru-oXJ-197482.jpg 4 457 123

Veselý a vzrušujúci príbeh o knihách a moderných technológiách, o šifrovaní a sprisahaní, priateľstve, mladej láske a tajomstve večného života. Dokonalý príbeh pre 21. storočie, plný záhad, tajomstiev, tajných kódov a krásneho písma. Autor výborne zachytil súčasnosť, vytvoril úplné nový a úžasný svet. Kombinuje prvky fantázie, tajomstva, priateľstva a dobrodružstva ako nový spôsob nazerania na moderný konflikt prechodu medzi novými a starými technológiami. Do kníhkupectva pána Penumbru v San Franciscu nastúpi na nočné smeny nový predavač Clay Jannone, webdesigner, ktorý prišiel o predchádzajúce miesto kvôli ekonomickej kríze. Zákazníkov nie je veľa a do obchodu sa vracajú stále tí istí - ale vlastne si nikdy nič nekúpia. Namiesto toho si požičiavajú temné zväzky zo zadných kútov obchodu a hlásia sa k členstvu v akomsi tajomnom klube pána Penumbru. Zdá sa, že kníhkupectvo je len zásterkou niečoho väčšieho. Clay sa spolieha na to, že mu jeho priatelia - Neel, podnikateľ zo Silicon Valley, a Kat, špecialistka na vizualizáciu dát zamestnaná v Googli - pomôžu zistiť, čo sa vlastne v jeho novom zamestnaní deje. Zo správania zákazníkov vypozoruje osobitý vzorec, ktorý ho následne zavedie k šifrovaným správam. Ukazuje sa, že tajomstvo pána Penumbru ďaleko presahuje múry kníhkupectva.... celý text

Literatura světová Romány Fantasy
Vydáno: , Aktuell

Mr. Penumbra's 24-Hour Bookstore , 2012