Strategické řízení značky

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií....celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/288127/strategicke-rizeni-znacky-NQQ-288127.jpg 51
Žánr
Ekonomie a obchod
Vydáno, Grada
Orig. název

Strategic brand management, 2007

více informací...
Nahrávám...

Štítky

marketing management obchodní značky

Autor knihy

Kevin Lane Keller
americká, 1956

Kniha Strategické řízení značky je v

Přečtených1x
Knihotéce1x
Chci si koupit2x
dalších seznamech1x