Strategické řízení značky

od:


KoupitKoupit eknihu

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/28_/288127/strategicke-rizeni-znacky-NQQ-288127.jpg 51
Orig. název:

Strategic brand management (2007)

Žánr:
Ekonomie a obchod
Vydáno:, Grada
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (0)

TIP: Máte rádi Databázi knih? Podpořte ji v Křištálové lupě (Zájmové weby) - hlasujte zde.

Štítky

marketing management obchodní značky

Autor knihy

Kevin Lane Keller

Kevin Lane Keller
americká, 1956

Uživatelé mají knihu

v Právě čtených1x
v Knihotéce1x
v Chci si koupit1x