Strategické řízení značky bazar
Kevin Lane Keller
Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.... celý text
Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , GradaOriginální název:
Strategic brand management , 2007
více info...
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Štítky knihy
management marketing obchodní značky
Kniha Strategické řízení značky je v
Přečtených | 1x |
Knihotéce | 1x |
Chci si koupit | 2x |
dalších seznamech | 1x |