Strategické řízení značky

Strategické řízení značky https://www.databazeknih.cz/img/books/28_/288127/mid_strategicke-rizeni-znacky-NQQ-288127.jpg 5 1 1

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.... celý text

Žánr:
Ekonomie a obchod

Vydáno: , Grada
Originální název:

Strategic brand management , 2007


více info...
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

management marketing obchodní značky

Autorovy knížky

Kevin Lane Keller
americká, 1956
2007  100%Strategické řízení značky

Kniha Strategické řízení značky je v

Přečtených1x
Knihotéce1x
Chci si koupit2x
dalších seznamech1x