Jak se budují značky

Jak se budují značky https://www.databazeknih.cz/img/books/37_/378576/mid_jak-se-buduji-znacky-eAV-378576.png 3 10 3

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je zákazníka si udržet nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. S kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.... celý text

Osobní rozvoj a styl Psychologie a pedagogika
Vydáno: , Omega
Originální název:

How Brands Grow: What Marketers Don´t Know , 2010


více info...
5
1
4
2
3
4
2
1
1
1
odpad  
1
sara2965

odpad

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

management marketing firma obchodní značky

Autorovy knížky

Byron Sharp
novozélandská
2018  56%Jak se budují značky