firma

štítky

23 knih


Firma 86% Firma 2012, John Grisham

Memphiská právnická firma Bendini, Lambert a Locke se specializuje na daňovou problematiku - je malá, nenápadná, ale velice úspěšná. Svým zaměstnancům nabízí možnost rychle zbohatnout, ale také si je pečlivě vybírá. Na s... více


Něco se stalo 82% Něco se stalo 1998, Joseph Heller

Román legendárního amerického spisovatele Josepha Hellera je závažným a znepokojivým dokumentem o soudobé krizi americké rodiny a společnosti vůbec, v němž autor s mistrným využitím groteskní nadsázky odhaluje chaotické ... více


Volný pád 90% Volný pád 2021, Joseph Finder

VŠECHNO, CO MILUJETE, LZE V JEDINÉM OKAMŽIKU ZTRATIT… Nick Conover je výkonný ředitel významné korporace. Místní mladík, který se z chudých poměrů vypracoval až na samotný kariérní vrchol. Nejobdivovanější muž v širok... více




Štěstí doručeno 84% Štěstí doručeno 2011, Tony Hsieh

Příběhy přibližně dvaceti evropských a amerických firem, které praktikují svobodu v práci jako filozofii organizace a řízení. Příběh o tom proč bude svoboda v práci další vývojovou fází firemního světa. Kniha, která n... více


Nelidské zdroje 84% Nelidské zdroje 2017, Monika Petrlová

Žijeme ve světě, jenž mluví zkratkami „cizího nářečí“ – z lidí jsou zdroje a všichni se přetavují do podoby manažerů, asistentů a specialistů. Snad nikdo není „normální“ pracant. Zapomínáme mateřštinu a odlidšťujeme se. ... více


Budoucnost organizací 87% Budoucnost organizací 2016, Frederic Laloux

Kniha, která od podlahy mění to, jak nahlížíme na organizaci firem (ziskových, neziskových, státních). Přímo tak navazuje na Podivína a Svobodu v práci a dokonale doplňuje Na čem dnes záleží a Zodpovědnou firmu. Svým nat... více


Jak se budují značky 56% Jak se budují značky 2018, Byron Sharp

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odraze... více


Firmy, které změnily svět 71% Firmy, které změnily svět 2011, Jonathan Mantle

Kniha, která pojednává o společnostech, které se podílely a podílejí nemalou měrou na utváření historie světa. Přečtěte si o jejich vzniku a historii. Některé společnosti Vás jistě překvapí. ... více


Zodpovědná firma 75% Zodpovědná firma 2014, Yvon Chouinard

Podtitul: Jak podnikat tak, aby to bylo prospěšné nejen vlastníkům, ale i ostatním lidem a planetě. V knize se dozvíte: Autoři na praktických příkladech z Patagonie vysvětlují, co je zodpovědnost firmy Proč by toto ... více


Vlastní cestou 83% Vlastní cestou 2016, Ján Košturiak

Podtitul: Jak v podnikání rozvíjet výkonnost, výjimečnost a vášeň Tuto knihu Jána Košturika charakterizuje nejlépe tato citace z knihy: "Myslím si, že podnikání a svoboda, to je hlavně dřina a odpovědnost, někdy i pro... více


Tak to dělá Toyota 75% Tak to dělá Toyota 2007, Jeffrey K. Liker

14 zásad řízení největšího světového výrobce Přední americký odborník a znalec japonských systémů řízení odkrývá tajemství fenomenálního úspěchu automobilky Toyota a jejího systému \"štíhlé\" výroby, jeho kulturní pře... více


Na čem dnes záleží 73% Na čem dnes záleží 2013, Gary Hamel

Jak zvítězit ve světě nekonečné změny, zuřivé konkurence a nikdy nekončící inovace. Poslední kniha Garyho Hamela, podle mnohých jednoho z nejuznávanějších myslitelů managementu a fungování firem. Pokud se vám líbila S... více


Kolotoč 73% Kolotoč 1998, Belva Plain

Mocná, bohatá, ale zároveň veľkorysá dynastia Gregorovcov navonok pôsobí ako dokonale zohratý tím. Lenže ako to už býva, zdanie zvyčajne klame. Problémy a názorové rozdiely sa prejavia na slávnostnej večeri, usporiadanej... více


Chaotika: Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch 80% Chaotika: Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch 2010, Philip Kotler

Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví. Nynější ekonom... více


Veřejné mínění, image a metody public relations 70% Veřejné mínění, image a metody public relations 1999, Jaroslav Kohout

Každá firma si dnes uvědomuje, že to, jak je vnímána veřejností, její image je předpokladem zájmu zákazníků o její tržní nabídky, zárukou trvale úspěšného rozvoje. Dobré jméno firmy ovšem nebývá výsledkem samočinného výv... více


Jak úspěšně řídit firmu 90% Jak úspěšně řídit firmu 2004, Brian Tracy

Kniha Briana Tracyho Jak úspěšně řídit firmu zdařile navazuje na světový bestseller Jak mnohem lépe prodávat již dříve vydaný nakladatelstvím Computer Press. O autorovi: Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických před... více


Vybudujte skvelú firmu 80% Vybudujte skvelú firmu 2011, Brian Tracy

7 spôsobov, ako maximalizovať profit na akomkoľvek trhu. Napriek náročným trhovým podmienkam a neľútostnej konkurencii existuje stále množstvo firiem, ktoré sú úspešné a vysoko ziskové. Prečo by medzi ne nemohla patri... více


Gazprom: Ruská zbraň 60% Gazprom: Ruská zbraň 2008, Valerij Paňuškin

Gazprom je najväčší svetový producent zemného plynu. Firma má v Rusku postavenie štátu v štáte: okrem plynovodov vlastní aj médiá, banky a letecké spoločnosti. Mnohí žurnalisti sa neodvažujú písať o Gazprome kriticky, le... více


Podnik v osídlach štátu % Podnik v osídlach štátu 2020, Štefan Gaučík

Monografia sa zaoberá podnikateľskými elitami a dejinami Rimamuránsko-šalgótarjánskej železiarskej účastinnej spoločnosti, ktorá patrila od svojho založenia v roku 1881 až do zániku v roku 1945 k najväčším podnikom stred... více


Podniková ekonomika 3 0% Podniková ekonomika 3 2001, Jana Dyčková

Popis knihy není zatím k dispozici. více