Veřejné mínění, image a metody public relations

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Každá firma si dnes uvědomuje, že to, jak je vnímána veřejností, její image je předpokladem zájmu zákazníků o její tržní nabídky, zárukou trvale úspěšného rozvoje. Dobré jméno firmy ovšem nebývá výsledkem samočinného vývoje, ale vedou k němu ověřené metody public relations.

https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/296023/verejne-mineni-image-a-metody-publi-W67-296023.jpg 3.52
Žánr
Literatura česká, Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno, Management Press
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (1)

Kniha Veřejné mínění, image a metody public relations

Denaille
10.05.2016

Sice starší, ale myslím, že stále aktuální kniha. Velmi příjemně se četla, žádné zbytečně odborné výrazy a přesto řekla co má.