Veřejné mínění, image a metody public relations
Jaroslav Kohout
https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/296023/verejne-mineni-image-a-metody-publi-W67-296023.jpg
4
2
1
Každá firma si dnes uvědomuje, že to, jak je vnímána veřejností, její image je předpokladem zájmu zákazníků o její tržní nabídky, zárukou trvale úspěšného rozvoje. Dobré jméno firmy ovšem nebývá výsledkem samočinného vývoje, ale vedou k němu ověřené metody public relations.
Žánr:
Vydáno: 1999 , Management Press
více info...
Literatura česká , Literatura naučná , Ekonomie a obchod
Vydáno: 1999 , Management Press
více info...
5 | 0 | |
4 | 1 | |
3 | 1 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
obchodování, prodej veřejné mínění firma
Kniha Veřejné mínění, image a metody public relations je v
Přečtených | 2x |
Chystám se číst | 1x |
Chci si koupit | 1x |