Veřejné mínění, image a metody public relations

Veřejné mínění, image a metody public relations https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/296023/verejne-mineni-image-a-metody-publi-W67-296023.jpg 4 2 1

Každá firma si dnes uvědomuje, že to, jak je vnímána veřejností, její image je předpokladem zájmu zákazníků o její tržní nabídky, zárukou trvale úspěšného rozvoje. Dobré jméno firmy ovšem nebývá výsledkem samočinného vývoje, ale vedou k němu ověřené metody public relations.

5
0
4
1
3
1
2
0
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

obchodování, prodej veřejné mínění firma

Autorovy knížky

1999  70%Veřejné mínění, image a metody public relations

Kniha Veřejné mínění, image a metody public relations je v

Přečtených2x
Chystám se číst1x
Chci si koupit1x