Byron Sharp

novozélandská

Nové komentáře u autorových knih

Jak se budují značky Jak se budují značky

Nekupovat !! Informace jsou čerpány z jiných knih ( ještě zastaralé informace ). Studovala jsem marketing / vlastním e-shop a nic hodnotného, jako radu s velkým ,, R “ jsem nezískala ! Udává americké statistiky / neustale píše: ,, kdyby se firmě podařilo “. Takže kdyby, kdyby, kdyby...žádná rada, jak na to...Připomíná mi to zastaralé skripta ze školy...... celý text
sara2965


Jak se budují značky Jak se budují značky

Nemůžu popřít, že kniha rozvíjí kritické myšlení, ale na můj vkus se příliš točí kolem jedné myšlenky a používá poměrně staré výzkumy a cituje zastaralé materiály.... celý text
antonin0999


Jak se budují značky Jak se budují značky

Z mého pohledu podprůměrná kniha. Je silně biasovaná pouze na segment hodně velkých firem a hlavně FMCG, veškeré podání informací nepůsobí důveryhodně. Z knihy si něco málo odnesete, ale podání autora, který se stylem psaní pasuje do role "marketingového boha", nepůsobí důvěryhodně (možná je to ale i překladem). Jako profesionál z oboru brandu a marketingu mohu říct, že focus na to "být viděn a být neustále dostupný", což udává kniha jako jedinou cestu, funguje u FMCG, jako je např. Coca Cola, McDonald's, kosmetika atd. Rozhodně to ale nelze 100% aplikovat na specializované eshopy, SW firmy a další. Pro 90 % čtenářů tak nic praktického nepřinese.... celý text
zdendaz