Jak se teď právě cítíte?


Skallarix
Skallarix 12.02.2020 v 21:21

O bright sun of the night
I lift my eyes up to thee
O ye amber golden light
Let the dark sweep over me
Mighty cauldron, o nidus
I surrender all to thee
Panacean nothingness
When nothing is left...


.... https://youtu.be/BG6en2WyAsw

majík1
majík1 21.03.2020 v 17:50

Tak všelijak

kapr
kapr 27.03.2020 v 08:45

Zastavit pandemii. Až jednou bude na světě očkování proti tomuto k-viru, tak možná, spíše se ale bude očkovat každý rok jako u chřipky, která mutuje, a každý rok k nám přicházejí trošku jiné kmeny. Proto odhadují které to budou, a dělají očkovací látku jako koktejl těch nejpravděpodobnějších. Podobné je to druhé očkování proti pneumonii - zřejmě klasickému zápalu plic, které se zřejmě dělá asi po dvou letech. Loni mi jej odmítli, že jsem jej dostal v předcházejícím roce. Nejsem odborník, jen co jsem pochytil z různých stran, aniž bych se to snažil vyhledávat.
V tomto okamžiku, (samozřejmě kromě vývoje očkování a léku,) je podstatné maximálně zpomalit postup nemoci tak, aby nemocnice a zdravotnictví vůbec dostávalo denně jen takovou dávku nakažených, kterou je ještě schopné zvládnout - zachránit. Tam kde ta dávka byla vyšší začínají váhat a rozdělovat nové případy na ty, které ještě jsou schopné zvládnout, a jejich uzdravení bude přínosem, a na ty kterým uzdraveni už zase moc nedá. V těchto státech pak dělí nové pacienty podle věku, a zřejmě i zdravotního stavu. A ten věk při kterém pacienta rovnou odepisují podle aktuální situace klesá. Prozatím jsem narazil na dva údaje, 75 a 70 let. Týkalo se to Itálie a Španělska. Tento parametr může samozřejmě, podle okolností, dále klesat.