Pár nápadů na vylepšení webu


elfos
elfos 06.10.2014 v 17:54

Já to mám dobrý, Lorde, v roletce mám jen Přítomné :-) , a že se neskví v hlavní liště mi neva.
Jinak hlásím, že na změnu jsem si už zvykla a u mě v pohodě. Pořád se mi líbí. S tím, že je mi jasné, že Dan bude ještě nějaké věci dolaďovat.

Rockere, nejsem odborník, ale můj zcela laický netechnický názor je, že každý člověk, včetně mě a tebe, by to udělal trochu jinak, podle svého, vložil by do tvorby webu svůj originální a jedinečný pohled a přístup. Je fajn, že nejsou nějaká zavedená dogmata (ne taková, aby byly weby nasekané jeden jako druhý a lišily se jen barvou, kudrlinkami a uspořádáním stránek) a lze uplatnit svůj vlastní tvůrčí pohled, kreativitu. Ty drobnosti, na které upozorňuješ (mi třeba výrazné černé nadpisy stránek naprosto vyhovují, že se klikací odkaz, na který najedu myší, podtrhne, jsem si vůbec nevšimla dokud jsi na to neupozornil, to znamená že ani na tom nebylo a ani teď není nic rušivého, naopak, atd.) jsou zase tvůj vlastní pohled na to, jak bys webové stránky tvořil ty. To je v pořádku. Každý by to dělal jinak.

Je mi taky jasné, že i ty přeplácané barevné stránky se některým lidem líbí, a nemusí to být doména jen mladých slečen - příkladem budiž paní Urbanová.

http://www.evaurbanova.com/cz/

Dokonce věřím, že i tady na DK by se našli hraví čtenáři/čtenářky, které by potěšilo, kdyby jim za myší poletovalo či kolem ní kroužilo hejnko malých knížeček, kamkoliv by se (myš) hnula.