Moderování diskuse


tatjana1737
tatjana1737 03.07.2016 v 19:41

Možná je to nápad blbý nebo technicky složitý... Lze uvažovat o diskusních tématech, která by byla pouze pro zvané uživatele? Nebo o diskusních vláknech, z nichž by bylo možno vyloučit uživatele, který se chová nějak nevhodně apod.? V obou případech by mohlo být řešeno osobou moderátora, tzn. uživatele, který např. diskusní téma založil...

Co Vy na to? :-)

Jass
Jass 03.07.2016 v 19:58

Po půlhodině strávené nad touhle diskuzí nemůžu nesouhlasit http://www.databazeknih.cz/diskuze/volna-diskuze-5/je-nutne-hodnotit-knihu-jako-odpad-2958/str-1
Praktičtější mi asi přijde to vylučování...

tatjana1737
tatjana1737 03.07.2016 v 20:37

Nejsem technik, takže připojuji úvahu pouze "morální" - jak to provést, aby uživatel byl vyloučen "právem"? Aby nešlo o nějakou zlovůli někoho jiného... Proto mi přijde rozumné dát "vylučovací právo" tomu, kdo diskusi založil, protože se dá předpokládat, že se v tématu chce něco dozvědět nebo debatovat s lidmi nad tématem jemu blízkým.

tatjana1737
tatjana1737 03.07.2016 v 20:42

A v souvislosti s tím slovním průjmem mne napadá - uživateli, který by byl vyloučen z vícero diskusí, na nějakou dobu omezit přístup do diskuse obecně. Něco ve stylu nahlašování nevhodných komentářů, tak nahlašování nevhodných diskutujících + jejich omezení /trest/ po nějakou dobu do diskusí vstupovat. Ale je to jen nápad, nedovypracovaná myšlenka, neprosazuji striktně její uvedení v život :-).

mhutani
mhutani 03.07.2016 v 20:50