Hodnocení knih


paulhunter
paulhunter 30.06.2010 v 18:59

Docela by mě zajímalo, co je pro vás hlavním faktorem, ovlivňujícím udělení počtu hvězdiček na Databázi. Co je pro vás nejdůležitější a co všechno se ve vašem hodnocení odráží?

Zajímalo by mě i, proč někteří uživatelé udělují "odpad!" knihám, které si dle mého názoru takové hodnocení opravdu nezaslouží. Chápu, že to je dost subjektivní, ale i tak.. někdy mi přijde, že je to spíše nějaká póza vůči určitým nenáviděným titulům, jindy zase někteří uživatelé chtějí u celkově dobře ohodnocené knihy snížit hodnocení...

pajonek
pajonek 30.06.2010 v 21:07

to je zajímavé téma, mohla by být zajímavá debata ...... ted jsem koukal, že nějaká wendulika dala tolstému /vojna a mír/ JEDNU hvězdičku......to je podle mne neskutečné barbarství .........
studuji historii 2.sv.války už více jak 40 roků, samozřejmě posledních 20 roků i tituly, které nám rudí nedovolili čítat ..... proto mohu knihy Suvorovova zařadit do odpadu ... viz moje příspěvky ..........
......někdy se k tomuto tématu vrátím delším příspěvkem

Lusa
Lusa 30.06.2010 v 22:38

Tak já poslední dobou dávám všem svým přečteným knihám 5 hvězdiček a podle mě si to zaslouží, hodnotím tím hlavně příběh a nesnižuji hodnocení i když se třeba dostanu ke knihám, které mají více příběhů a některé příběhy mě příliš nabaví.
Zatím jsem se nedostala níž než na 3 hvězdičky a důvody jsem vysvětlila, z toho si myslím, že když někdo dá, že je kniha "odpad" nebo jednu hvězdičku mohl by to vysvětlit, bylo by to vyslovení vlastního názoru o kterém by se dalo diskutovat a ne jenom podražení autority knihy, sice jsem vojnu a mír nečetla, ale určitě by si to nezasloužila.
Ale to je jenom můj názor. :))

Andrys
Andrys 30.06.2010 v 22:51

5* dávám když mě kniha moc zaujme a chci ji mít ve své knihovně.
4* když se mi kniha líbila a něco mi "přinesla", ale doma ji mít nemusím.
3* když si po dočtení řeknu, hm celkem to šlo ale žádná velká odezva
2* když aspoň část knihy byla o něčem