Technické potíže?


Musvar
Musvar 10.03.2018 v 19:29

pobijecmuch - a nešlo by pro ně udělat zvláštní oddělenou sekci? Takové smetiště? :)

pobijecmuch
pobijecmuch 10.03.2018 v 19:38

Musvar - zajímavý nápad, zkuste to navrhnout Danovi. Taková zvlášť záložka, kde by byly zařazeny pouze nevydané knihy a do normální databáze by byly převedeny, až po jejich vydání. Aspoň by byl větší přehled co je kniha a co teprve knižní embryo. :-)

Musvar
Musvar 10.03.2018 v 20:29

Zkusit můžu, mohl by to být knižní inkubátor

kapr
kapr 13.03.2018 v 16:30

[Vyřešeno] Problém vyplýval z mého nastavení, kdy se snažím stránku zobrazovat natolik zvětšenou, aby bylo písmo pro mne ještě dobře čitelné. Při takovém nastavení se někdy některé ovládací prvky ztrácejí - schovávají.

Zbytek příspěvku smažu, ale nejdříve si jej někam bezpečně uložím, je tam pro mne mnoho zajímavých údajů, které ještě budu tu a tam v jiných případech potřebovat!

----------------------------------

Co založení tématu předcházelo:

https://www.databazeknih.cz/diskuze/volna-diskuze-5/otazky-3586/str-81

/Všechny své příspěvky jsem zkrátil, a ponechal jen ty informace, které jsem považoval za podstatné/

Pondělí 12.3. v 22:07:08
Potřeboval jsem si ke knize v knihotéce (Jde o tituly v mé vlastní knihovně které jsem si uložil ve svém profilu na stránkách databazeknih.cz) napsat soukromou poznámku. Nemohu třídit, ani filtrovat, tedy ani vyhledat příslušnou knihu protože vůbec nevidím Menu, kterým se tyto služby spouští.

=== === ===

Úterý 13.3. v 07:26:00
Ktorú knihu vo svojej knihotéke hľadáš?

v 07:48:36
https://www.databazeknih.cz/knihy/hyta-a-batul-helenina-drubez-302075

v 07:54:02
Tu je vyfiltrovaná podľa autora: https://www.databazeknih.cz/knihoteka/kapr-182647?aid=10039
A tu podľa začiatočného písmena: https://www.databazeknih.cz/knihoteka/kapr-182647?pismeno=H

v 08:10:34
Dík. Kdykoliv jsem si to včera otevřel, tak jsem tam to menu prostě vůbec neviděl. Zkusím to zopakovat na domácím počítači.

v 15:53:46
Zakládám raději nové téma:
"Třídění, filtrace a exporty na DK, a vyhledávání v knihotéce".

Aktuální situace:

Na notebooku (v práci) jsou Windows 10. Jsou zde celkem 3 prohlížeče: Edge, Firefox, a Chrome.

V tomto okamžiku se zobrazují veškeré v titulu tohoto tématu uvedené služby ("MENU") pouze v prohlížeči Edge. V prohlížečích Firefox a Chrome se sice zobrazí knihotéka, ale meníčko sloužící ke spuštění služeb se nezobrazuje.
V předchůdcích tohoto tématu uvedené odkazy se v tomto případě - tedy pouhé jejich výsledky - zobrazují správně, (vyfiltrované,) ale samotné menu (často potřebné k další práci) už zobrazeno není.

Večer před odchodem z práce jsem to zkusil zopakovat, zda nedojde ke zlepšení.

Pozdě večer (doma), vyzkouším opět to samé. Mám tam operační systém Linux-Ubuntu a na něm prohlížeče Opera, Firefox, Chrome - jde o Chromium /přesný rozdíl ve specifikaci obou neznám/, a ještě starou Aroru. Jsem zvědavý, jak tam výsledky dopadnou.

Snažím získat jistotu, že když budu chtít použít některou ze služeb, tak budu vědět, který z prohlížečů musím použít.

V první etapě mi jde o to, abych na každém z obou míst měl k dispozici nejméně jednu fungující kombinaci.

v 17:23:26 - stále v práci na služebním notebooku

Firefox - stále nefunkční služby.

Specifikace zařízení:
ACER Aspire ES1 - 533
Intel Celeron CPU N3350 1,1 GHz
RAM 4GB
64 bit

Windows 10 Home Verze 1709 Sestavení 16299.248

Firefox Quantum 59.0 64bit (stav po dnešní aktualizaci Firefoxu)

(...příspěvek dalšího uživatele)
v 19:40:21
Já mám Windows 10 a Chrome a vše mi funguje.

v 20:34:17 - nyní již doma
Domácí notebook:
Opera - stále nefunkční služby

Specifikace zařízení:
notebook Asus - RAM 7,7 GiB
Procesor Intel Core i3 5010U CPU 2.10 GHz x 4
Typ OS 64 bit - Disk 43,3 GB

Údaje o verzi
Verze: 51.0.2830.55 - Opera je aktuální
Aktualizační kanál: Stable
Systém: Ubuntu 16.04.4 LTS (x86_64; Unity)
Identifikace prohlížeče
Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/64.0.3282.186 Safari/537.36 OPR/51.0.2830.55

Firefox nefunkční
Firefox Quantum 58.0.2 (64bit) Mozilla Firefox for Ubuntu canonical - 1.0

Chromium - PŘEKVAPIVĚ FUNKČNÍ
Verze 64.0.3282.167 (Oficiální sestavení) Built on Ubuntu , running on Ubuntu 16.04 (64bitový)
Minimálně MENU služeb se zobrazuje

Arora 0.11.0 Verze WebKitu: 538.1
opět - PŘEKVAPIVĚ FUNKČNÍ
Bohužel tento software na DK vyhazuje neustále spousty chybových hlášek, takže jeho použití pro práci s DK není téměř prakticky možné.

///Přesto jsem šťastný, že jsem dnes večer konečně objevil variantu, která dává naději.///

A s tím jsem včera skončil.

Dnes ráno už ale zase bylo všechno jinak.

Prozatím jsem zkoušel jenom onu jedinou variantu, která mi včera večer doma fungovala - tedy ono výše uvedené Chromium. A výsledek, už nefunguje ani to. Ještě jsem zkusil přejít ze svobodného na nesvobodný ovladač grafické karty, ale ani to se nijak na funkci neprojevilo.

Shrnuji:
V práci na služebním notebooku to naposledy bylo funkční pouze v prohlížeči Edge pod Windows 10.
Doma na vlastním notebooku to naposledy bylo funkční prakticky pouze v prohlížeči Chromium pod OS Linux-Ubuntu.
Dnes ráno již to funkční není.
Když píši, že to je nefunkční, mám tím na mysli, že se ono ovládací menu vůbec nezobrazuje.
Paradoxně obdobné menu v části stránek pojmenované Bazar bývá pokud jsem se díval zobrazené vždy.

Kde je chyba? Na jednom, nebo na obou počítačích které používám? Zvolil jsem někde chybné nastavení? Nebo je nějaká chyba na oněch stránkách?
Co vlastně ovlivňuje zobrazování toho vnitřního menu?
Proč se na jednom místě (Bazar) zobrazuje bez problémů, a na druhém (knihotéka) někdy ano a někdy ne?
Čím to jsem schopen já sám ovlivnit?

Text příspěvku byl upraven 14.03.18 v 19:37

denib
denib 13.03.2018 v 19:40

Já mám Windows 10 a Chrome a vše mi funguje.

kapr
kapr 14.03.2018 v 21:29

[VYŘEŠENO !!!]


Eeli
Eeli 15.03.2018 v 19:23

Omlouvám se, pokud sem můj dotaz nepatří, ale je možné, že se mi knihy označené jako přečtené po nějaké době jaksi "odznačí", zkrátka zmizí z přečtených? Nestalo se to také někomu?

Eeli
Eeli 15.03.2018 v 21:07

Aha aha, děkuji. :)

LordSnape
LordSnape 20.03.2018 v 21:08

Na téhle recenzi není proklik na profil knihy? Chyba? Koukal jsem i na jiné a už to není přes obálku, ale název vedle ní. Ale v tomto případě není nic. https://www.databazeknih.cz/recenze-knihy/oni-nevedi-co-cini-9728

LordSnape
LordSnape 21.03.2018 v 00:08

Jo, už tam je...

kapr
kapr 21.03.2018 v 07:27

Je to u mne tak strašně šedobílé, až je to téměř neviditelné.

Skallarix
Skallarix 21.03.2018 v 07:49

Uživatel svůj příspěvek odstranil.

vladimir3043
vladimir3043 27.03.2018 v 11:32

Poslední dva dny mi stránky DK zamrzají, nenaskakuje kurzor při psaní zpráv, když konečně naskočí tak psaný text se zobrazuje až s 20 sekundovým zpožděním. Ostatní stránky fungují normálně. Někdy musím okno s DK zavřít a otevřít nově, protože se stránkou už nejde vůbec pracovat. Je to otravné. Používám Google Chrome, děje se to i někomu jinému anebo jen mně?

Eldar80
Eldar80 27.03.2018 v 13:16

vladimir3043: používám Firefox a DK mě jede dlouhodobě mizerně. Stránky se pomalu načítají. Musím načítání zastavovat, protože jinak nefungují zatržítka. Když dávám nějakou knihu do Chystám se číst nebo Přečtených, tak stránka zkolabuje do jakéhosi textového režimu. Všechno ostatní mi jede normálně, týká se to jen DK. Akorát zde sleduju komentáře a diskuse asi u 4000 knih, tak jestli to není tím...

Makropulos
Makropulos 27.03.2018 v 13:25

Jedu na Chromu a funguje to normálně.

pobijecmuch
pobijecmuch 27.03.2018 v 13:33

Eldar80 - ty bláho .... sledovat komentáře a diskuze u 4000 knih, to je tedy zapálenost.
Já mám všeho všudy 20 upozornění a to je vše.
Mně jede všechno dobře, jak na PC, tak i v noťasu. Je fakt, že v podvečer se občas stane, že některá stránka se pomaleji načte, ale to je daň za zvýšený počet návštěvníků.
Nejsem žádný velký odborník na PC, ale občas chce tomu prohlížeči ulevit - tedy vyčistit údaje o prohlížení.

LordSnape
LordSnape 27.03.2018 v 14:14

@Eldar80 Já měl všeobecně s Firefoxem veliký problémy s načítáním a to nejen na DK. Došlo to tak daleko, až jsem ho smazal a používám do té doby Operu.

Skallarix
Skallarix 27.03.2018 v 17:38

Zajímavé... Já Firefox používám pro běžné brouzdání webem (a mám vždy otevřených více jak 100, 150 panelů) a nikdy jsem neměl problém. Ale tak asi je to i strojem, kupříkladu už jen operační pamětí (..na stroje si potrpím) a celkově připojením - rychlost/stabilita atd.. Nehledejte chybu hned na dotyčné stránce, či na jejím serveru.

Koka
Koka 27.03.2018 v 19:22

Eldar80 - jsem na tom úplně stejně, možná ještě hůř. Dát komukoliv palec za komentář - to bych musela čekat nejméně 5 - 7 minut, než se celá stránka a hlavně těch "sto" blikajících reklam načte. Pokud koment opalcuji dřív - hodí mě to na úvodní stranu DK a mohal bych začít od začátku. --- Poptávky v bazaru nejdou vůbec otevřít, kliknu na ně opakovaně, vše kolem se probarví modře, ale poptávková rubrika se neotevře. atd. atd.
Tipuji, že to způsobuje ta "novinka", která se mi od včerejška začala objevovat u spodní hrany monitoru, a sice že "K poskytování služeb, reklam a analýze návštěvnosti využívá tento web cookies." a očekává odemne, že mu kliknu na OK. Ne, nekliknu.

LordSnape
LordSnape 27.03.2018 v 20:36

Firefox býval vážně dobrý a rychlý prohlížeč. Osobně jsem zvyklý mít otevřeno taky x panelů, záložek a stahovat ještě z cloudu a FF po pár aktualizacích šel hned do prdele... Určitě to nebylo strojem, jak píše Skeeve, protože to předtím normálně fungovalo spolehlivě, než to "vylepšili".

@Koka když to odklikneš, budeš mít pokoj. Hláška o cookies je standard dnes už, jak píše Tsal. Je to informační oznámení, nic víc. A na reklamy ti stačí AdBlock Plus. Já už si s nimi brouzdání webem nedokážu ani představit. Bych zešedivěl.

Text příspěvku byl upraven 27.03.18 v 20:36

LordSnape
LordSnape 27.03.2018 v 22:38

Proč má někdy web takový problém s uvozovkami v anotacích? Tady třeba najdeme: "...a uvádí, že "tři z nich nejsou horory."

https://www.databazeknih.cz/povidky-z-knihy/ctyri-rocni-doby-881

yellowbanna
yellowbanna 03.04.2018 v 09:51

Zdravím. Na mobilu mi nejde přidat knihu do žádné kategorie (právě čtu, přečteno, apod.) Vůbec se mi neotevře menu s možnostmi, tlačítko nereaguje na krátký ani dlouhý stisk. Nevíte, co s tím? Díky

Marika Vanova
Marika Vanova 03.04.2018 v 12:18

yellow: chodím na DK jenom na mobilu, když si chci rozbalit PŘIDAT DO MÝCH, musím počkat, až se stránka úplně načte, jinak s tím mám taky problém.

Skallarix
Skallarix 03.04.2018 v 12:30

@yellowbanna - Občas se tu vyskytuje tento problém v mobilní verzi stránek. Já často musím mobil překlopit (na šířku), abych mohl tyto ikony rozkliknout. Když je displej "na výšku", nereagují na dotyk - nehledě na délce stisknutí, či jeho intenzitě.

pobijecmuch
pobijecmuch 09.04.2018 v 09:51

Nemůžu si pomoci, ale DK mně od rána šmatle a načítá jak želva. Nevím zda je chyba u mně, nebo web jede v nějakém náhradním režimu. Snad to odpoledne bude lepší, teď se tu nedá nic dělat.



Vložit příspěvek