Marketing Management vydání

Marketing Management https://www.databazeknih.cz/img/books/41_/411642/mid_marketing-management-QkE-411642.png 5 12 12

Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management).... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Marketing management , 1994


více info...

Vydání (7)


Marketing Management Marketing Management

papírová kniha 2013, Grada

ISBN: 978-80-247-4150-5


Marketing management Marketing management

ekniha 2013, Grada

ISBN: 978-80-247-8570-7 , 978-80-247-8571-4


Marketing Management
Marketing Management

papírová kniha 2007, Grada

ISBN: 978-80-247-1359-5


Marketing management Marketing management

papírová kniha 2001, Grada

ISBN: 80-247-0016-6


Marketing Management Marketing Management

papírová kniha 1998,

ISBN: 80-7169-600-5


Marketing Management Marketing Management

papírová kniha 1992, Victoria Publishing

ISBN: 80-85605-08-2


Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola

papírová kniha

Štítky knihy

management marketing

Autoři knihy

Philip Kotler
americká, 1931
Kevin Lane Keller
americká, 1956