Marketing Management

Marketing Management https://www.databazeknih.cz/img/books/41_/411642/mid_marketing-management-QkE-411642.png 5 12 6

Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management).... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Marketing management , 1994


více info...

Přidat komentář

marti7729
03.11.2023 5 z 5

Pro všechny koho zajímá marketing nebo ho studuje. Opravdu je to taková malá bible. Hodně mi pomáhala při studiu na marketingové akademii a díky ní jsem lépe vstoupila do světa marketingu i bez předchozích znalostí.

IvetaZ
30.05.2022 5 z 5

Bible pro studenty marketingu. Najdete v ní jakékoli téma z oboru a tipy z praxe např. pro zpracování seminárek.


pindorova
16.11.2021 5 z 5

Úžasná učebnice, která velmi detailně provede studenty veškerou problematikou marketingu i managementu. Doporučuji rozhodně i více znalým lidem, kteří mají stále potřebu se rozvíjet. Učebnice mi velmi pomohla nejen při psaní BP, ale také v pracovním životě, kde mě velmi inspirovala.

JancaMia
18.08.2019 5 z 5

úžasná učebnice

Manyna
06.02.2014 5 z 5

Vzhledem k tomu, že jsem studovala marketing a kniha nám byla doporučována, tak jsem se do ní po dlouhém přemlouvání (vzhledem k její délce) pustila. A musím říct, že až tady jsem skutečně pochopila správnou podstatu marketingu vůbec. Autor uvádí v každé kapitole krásné příklady na věcech, které jsou běžně kolem nás, což mi velice pomohlo.

Karin_w
29.08.2012 4 z 5

úžasná a jedinečná kniha pro každého, kdo se zajímá o marketing, jednu hvězdičku jsem strhla jen proto, že se jedná o toto vydání, kniha z roku 2004 už je opravdu dokonalá :-)

Štítky knihy

management marketing

Autoři knihy

Philip Kotler
americká, 1931
Kevin Lane Keller
americká, 1956

Kniha Marketing Management je v

Přečtených23x
Knihotéce10x
Chystám se číst11x
Chci si koupit7x
dalších seznamech3x