Marketing management vydání

Marketing management https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/215802/bmid_marketing-management-R3Q-215802.jpg 5 12 12

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: ekniha , Grada
Originální název:

Marketing management , 1994


více info...

Vydání (7)


Marketing Management Marketing Management

papírová kniha 2013, Grada

ISBN: 978-80-247-4150-5


Marketing management
Marketing management

ekniha 2013, Grada

ISBN: 978-80-247-8570-7 , 978-80-247-8571-4


Marketing Management Marketing Management

papírová kniha 2007, Grada

ISBN: 978-80-247-1359-5


Marketing management Marketing management

papírová kniha 2001, Grada

ISBN: 80-247-0016-6


Marketing Management Marketing Management

papírová kniha 1998,

ISBN: 80-7169-600-5


Marketing Management Marketing Management

papírová kniha 1992, Victoria Publishing

ISBN: 80-85605-08-2


Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola

papírová kniha

Štítky knihy

management marketing

Autoři knihy

Philip Kotler
americká, 1931
Kevin Lane Keller
americká, 1956