Marketing management vydání

Marketing management https://www.databazeknih.cz/img/books/36_/366388/mid_marketing-management-xMz-366388.png 5 12 6

Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Grada
Originální název:

Marketing management , 1994


více info...

Vydání (7)


Marketing Management Marketing Management

papírová kniha 2013, Grada

ISBN: 978-80-247-4150-5


Marketing management Marketing management

ekniha 2013, Grada

ISBN: 978-80-247-8570-7 , 978-80-247-8571-4


Marketing Management Marketing Management

papírová kniha 2007, Grada

ISBN: 978-80-247-1359-5


Marketing management
Marketing management

papírová kniha 2001, Grada

ISBN: 80-247-0016-6


Marketing Management Marketing Management

papírová kniha 1998,

ISBN: 80-7169-600-5


Marketing Management Marketing Management

papírová kniha 1992, Victoria Publishing

ISBN: 80-85605-08-2


Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola Marketing management - analýza, plánování, realizace a kontrola

papírová kniha