"; všechny žánry Duchovní literatura Ekonomie a obchod Esoterika, astrologie, okultismus Hobby Literatura naučná Literatura světová Osobní rozvoj a styl PC literatura Psychologie a pedagogika Učebnice a slovníky Zdraví
nejnověji zařazené nejvyšší hodnocení (celkové) nejnižší hodnocení (celkové) nejvyšší hodnocení uživatele nejnižší hodnocení uživatele A-Z (název knihy) Z-A (název knihy) rok vydání (sestupně) rok vydání (vzestupně) rok vydání originálu (sestupně) rok vydání originálu (vzestupně)
Praktická typografie 2000, Pavel Kočička
Zpověď muže, který umí reklamu 2004, David Ogilvy
Tvoření peněz 1998, Sanaya Roman
Prodávat je lidské 2013, Daniel H. Pink
Ogilvy o reklamě 2007, David Ogilvy
Manuál copywritingu 2019, Vojtěch Untermüller
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod 2012, Miroslav Sedlák
Copywriting 2015, Anna Sálová
Copywriting: Pište texty, které prodávají 2020, Anna Sálová
Internetový marketing: Prilákajte návštevníky a maximalizujte zisk 2014, Viktor Janouch
Chystáte se udělat strašnou chybu! 2020, Olivier Sibony
Houževnatost 2017, Angela Duckworth
Zbraně vlivu - Manipulativní techniky a jak se jim bránit 2012, Robert B. Cialdini
Kreativní zápisník 2017, René Nekuda
Kraď jako umělec 2012, Austin Kleon
Jeď dál! 2019, Austin Kleon
Jak drahé je zdarma 2009, Dan Ariely
Nekonečná hra 2021, Simon Sinek
Alchymie 2021, Rory Sutherland
Web design: Nenuťte uživatele přemýšlet! 2003, Steve Krug
Grafický design - designové myšlení 2011, Gavin Ambrose
Začněte s proč: jak vůdčí osobnosti inspirují k činům 2013, Simon Sinek
Hitmakeři 2017, Derek Thompson
Tak dobří, že vás nepřehlédnou 2018, Cal Newport
Hluboká práce 2016, Cal Newport
Webcopywriting pro samouky 2015, Pavel Šenkapoun
Web ostrý jako břitva 2014, Jan Řezáč