Nákup-ologie

Je klasická reklama pasé? Martin Lindstorm tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá Nákupologie točí, boří oblíbené reklamní postupy a marketingové přesvědčení , tradované z generace na generaci....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/13_/138076/nakup-ologie-138076.jpg 3.820
Originální název:

Buy-ology (2007)

Žánr:
Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno:
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (3)

Přidat komentář
st.me
13.09.2014

Už je to chvilka, co jsem četla Nákup-ologii. Vím, že mě bavila, nebyla tu snůška věděckých hypotéz, kterým obyčejný smrtelník nerozu, ale snadno stravitelné informace.

xxiixxi
12.03.2014

Nebylo to špatné, ale na druhou stranu jsem čekala nějaká šokující odhalení, bohužel ta se ale příliš nekonala. Nevím, jak moc byl můj dojem z knihy ovlivněn tím, že je plná pro mne neznámých amerických značek a výrobků nebo zda to bylo i stylem psaní. Ale je určitě zajímavé si tuto knihu přečíst, abychom si uvědomili, co všechno se dá použít pro propagaci a prodej výrobků.

dalimoni
22.12.2012

Pro mě velmi zajímavé, až se člověk diví, co vše se dá zjistit o chování zákazníků a že je to vlastně velká věda.


Autor a jeho další knihy

Martin Lindstrom

Martin Lindstrom
dánská, 1970

Uživatelé mají knihu

v Právě čtených1x
v Přečtených25x
v Čtenářské výzvě1x
v Knihotéce2x
v Chystám se číst17x
v Chci si koupit4x