Nákup-ologie vydání
Martin Lindstrom
Je klasická reklama pasé? Martin Lindstorm tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá Nákupologie točí, boří oblíbené reklamní postupy a marketingové přesvědčení , tradované z generace na generaci.... celý text
Žánr:
Vydáno: 2009 ,
Originální název:
více info...
Literatura naučná , Ekonomie a obchod
Vydáno: 2009 ,
Originální název:
Buy-ology , 2007
více info...
Vydání (1)
Nákup-ologie
2009,
ISBN: 978-80-251-2396-6Kniha Nákup-ologie je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 31x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Doporučených | 1x |
Knihotéce | 6x |
Chystám se číst | 15x |
Chci si koupit | 6x |