Nákup-ologie
Martin Lindstrom
Je klasická reklama pasé? Martin Lindstorm tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá Nákupologie točí, boří oblíbené reklamní postupy a marketingové přesvědčení , tradované z generace na generaci.... celý text
5 | 3 | |
4 | 10 | |
3 | 10 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Kniha Nákup-ologie je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 31x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Doporučených | 1x |
Knihotéce | 6x |
Chystám se číst | 15x |
Chci si koupit | 6x |