Martin Lindstrom

dánská, 1970

Populární knihy

Nové komentáře u autorových knih

Nákup-ologie Nákup-ologie

Některá fakta pro mě byla nová a překvapivá, nicméně styl psaní mi příliš neseděl a na skener fMRI a doktorku Calvertovou jsem už byla na konci knihy slušně alergická.... celý text
wooloong


Nákup-ologie Nákup-ologie

Zajímavá kniha neuromarketingu.
Popko


Vyluxusované mozky Vyluxusované mozky

Na mě reklamy samozřejmě působí. Je jen na člověku do jaké míry si to uvědomuje a dokáže sám se sebou pracovat. Tahle kniha byla zajímavá i díky tomu, že reklamy o kterých tam autor mluví si skutečně pamatuji. U starších děl tohoto typu je knížka na houby v tom, že reklamy o kterých se mluví k nám vůbec nedorazily, protože jsme ještě byli v hluboké totalitě, nebo tak nepřipravení na západní záplavu, že se k nám pouštěla jiná (mnohem přímočařejší) verze. Na mě trochu příliš redundantních informací, ale jinak příjemné čtení.... celý text
roso.mak



Vyluxusované mozky Vyluxusované mozky

Kniha mě naprosto míjela účinkem. Nejsem vyluxusovaný mozek ani trochu. Naprosto zbytečná kniha o rozmazlených američanech (nejen o nich) a jejich ovlivnění reklamami. Na mě reklamy nepůsobí. Přesto pár užitečných zajímavostí se v ní najde. Možná je to také tím, že jako nevěřící nevěřím téměř ničemu. Např. u knih, když čtu na zadní straně, že ten a ten doporučuje tuto knihu, že je to nejprodávanější kniha všech dob, bestseller č1., který se drží na předním místě několik měsíců apod.tak jen kvůli tomu si ji nekoupím . Dobrá kniha nepotřebuje takovou reklamu.To samé platí že ten a ten lékař doporučuje tento lék, tuhle voňavku používá Bruce Willis (přitom k ní ani nečichl a mě vonět vůbec nemusí), nejprodávanější cd, nejhrůzostrašnější film všech dob apod., tohle na mě neplatí. Dobrá věc nepotřebuje reklamu.... celý text
Jack Bauer


Vyluxusované mozky Vyluxusované mozky

Autor popisuje triky a praktiky, které používají firmy, aby zvedly prodeje svých výrobků. Kniha vše ukazuje na konkrétních příkladech. Člověk si ani neuvědomuje, jak je každodenně ovlivňován a jak je možné zákazníky podvědomě motivovat ke koupi. Doporučuji přečíst.... celý text
xxtom

Martin Lindstrom - knihy

2012  83%Vyluxusované mozky
2009  74%Nákup-ologie

Žánry autora

Literatura naučná Ekonomie a obchod

Štítky z knih

Lindstrom je 1x v oblíbených.