Jak na sítě

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.

https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/422654/big_jak-na-site-0xp-422654.jpg 4.1202
Nahrávám...

Komentáře (41)

Kniha Jak na sítě

avynka
02. ledna

Přínosné čtivo pro všechny, které tento obor zajímá.
Četla rozporuplné recenze na tuto knihu, mně se ale líbila. Jsem spíše začátečník, co se sociálních sítí týká a tak oceňuji styl, jakým to bylo podáno..... a taky příklady z praxe.

Denny456
06.08.2022

Na knize je znát, že kniha s tímto tématem je zastaralá v podstatě hned po vytištění. Natož tři roky poté. Ale jako úplně jednoduché seznámení s dějem pro absolutní začátečníky dobrý.


JmenujiSeZuzla
26.02.2022

Kniha jeden čas obletěla svět sociálních sítí jako neřízená střela. Doporučení na ni jsem měla skrz mnoho influencerů (jak jinak). Za mě ale žádnou díru do světa neudělala.
Ze začátku mi velmi imponoval samotný smysl knihy a to dovést každého, kdo plánuje zakládání sociálních sítí skrz podnikáni a podobné, ke zdárnému a úspěšnému konci. Takový úmysl já sice neměla, ale jelikož se stejně jako většina z nás, denně na sítích pohybuji, tak mne téma zajímalo.
Musím však konstatovat, že kniha by mohla být poloviční (možná i čtvrtinová). Přišlo mi, jakoby už autorky už nevěděly, co dál předávat a vařili z vody. Forma knihy vypadá moc pěkně, líbily se mi zakomponované grafy i vizualizace (v tom se autorky očividně pohybovat umí). Autorky také vysvětlovaly všechno velmi po lopatě. Musím říct, že mě to spíš otravovalo, ale věřím, že to měl být účel (= naučit to opravdu každého laika). Hlavně tipy a rady na různé vychytávky pro sledování úspěšnosti vašich sítí mi přišli přínosné. Ale zbytek (75% obsahu celé knihy) mi přišel jako naprostá otázka ldiské empatie a logiky. Názor, že člověk z pouhého používání soc. sítí, nemůže vybudovat vlastní úspěšnou stránku, nesdílím. Jsem z generace co na vývoji internetu prakticky vyrostla. K úspěchu člověku stačí podle mě jen logické uvažování o způsobu propagace vašich produktů a základní znalost světa sítí.

charlizee
23.02.2022

Já jako vůbec nechápu, kde se vyrojila ta vlna negativních recenzí a co od knížky tihle čitatelé čekali…
Za mě je to příručka psaná s lehkostí a nadhledem, navíc perfektně strukturovaná, začátečníkovi servírující vše v logické návaznosti a pokročilým umožňující přeskakovat, aniž by to narušilo systém, přičemž je i dynamika zachována.

Známá a jasná fakta se dávají do souvislostí - není tady nic objevného, ale právě ty souvislosti jsou přidanou hodnotou.

Prosím vás a úplně nejvíc boží je to, kolikrát je v knížce uvedeno slovo “zhlédnout” v různých časech a prostě správně… Jestli jsem někdy chrochtala nahlas blahem, tak teď. :D
Kéž si to přečtou všichni a zapamatují si správné užívání toho krásného slovesa.

Jo a ještě jedna perlička ze str. 219 - #summerfan aneb když místo zábavy myslíte na fanoušky. :)))

asden12
28.12.2021

Marketingový hype se dá vysvětlit jediným - kamarádi z profese si to nechtěj u holek udělat špatný a tak všichni achujou a ochujou nadšením. Přesně jak píše dole kirsten - kniha je opravdu jak pro mého dědu, který by se ovšem musel vrátit z mnohaletého pobytu v pralese, aby neměl tak základní znalosti. Zklamání.

ter3czka
06.10.2021

Souhlasím s @kirsten6214 . Čekala jsem od knížky opravdu víc než dokázala nabídnout. Knihu dle mého zachránila závěrečná část s názvy nástrojů pro využívání a vyhodnocování dat na soc. sítích, které pro mě byly opravdu přínosem, protože jsem většinu z nich neznala.

kirsten6214
15.08.2021

Kolem téhle knihy jsem chodila už nějaký čas, jako kolem lákavého donutu ve výloze. Když jsem se ale konečně zakousla, tak přišlo zklamání. Donut byl ztuhlý a vůbec ne tak vláčný a svěží, jak o něm pějí marketingové ódy.

Odnesla jsem si jedinou věc: plný seznam tipů na další četbu v závěrečné části.
Jinak jsem většinu vaty přeletěla očima, jelikož kniha podle všeho cílí na mého dědu, který by se na stará kolena pustil k Facebooku jako utržený z řetězu. Jinak si to vysvětlit nedovedu.

watta
12.06.2021

Přečetli jste si v knížce jako příklad post od Martinus.cz? Čtenář a potenciální klient se má cítit polichocen. Chce si myslet, že je chytrý. To mu post nenápadně podsouvá, když vyzdvihuje knížky a jejich četbu na úkor telenovel, které jsou přeci jen pro blbečky… V reálu je to sice i s telenovelami trochu složitější, ale dejme tomu. No a s touhle knížkou je to podobné. Na autorské dílko s tak obrovským ohlasem, které se týká něčeho, co je součástí mé profese, jsem byla hodně zvědavá. Kniha je velice čtivá. Autorky by to mohly zkusit s beletrií nebo scénářem – třeba těch telenovel… Čekala jsem, že knížka bude pro začátečníky, po jejím přečtení bych se to ale neodvážila říct. Pochybuji, že lidé, kteří už s marketingem začínají, mají tak nulové znalosti nejen sociálních sítí, ale především světa kolem, včetně toho online. A třeba Facebook, ten je tu s námi přeci jen už 15 let… V knížce jsem nenašla nic, co by průměrný pozorovatel nebyl schopen přirozeně odhalit a aplikovat sám během několika málo týdnů, maximálně měsíců zkušenosti se světem i se sítěmi. Nastavování reklam na FB atd. se kniha nevěnuje. Algoritmy sítí se mění rychleji, než se knížka vysází, to vůbec není moc dobrý nápad zvěčňovat tiskem. Takže – právě tak jako v postu Martinusu o telenovelách – i zde je to sázka na cílovku – i tady to čtenář potřebuje potvrdit. Že zase tak blbý není, když na všechno v knížce už přišel sám. Že? A proto tak obrovský ohlas? Ani mě nepřekvapuje, že se recenzenti nemohli shodnout, jestli se jedná o žánr seberozvoje, který skomírá svou vysokoobrátkovou ubohostí již drahně let, anebo regulérní profesní trhák. Za koupi určitě nestojí. Ale běžte to zjistit do knihovny :)

1