Jak na sítě

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.

https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/422654/big_jak-na-site-0xp-422654.jpg 4.1167
Nahrávám...

Komentáře (36)

Kniha Jak na sítě

ter3czka
06. října

Souhlasím s @kirsten6214 . Čekala jsem od knížky opravdu víc než dokázala nabídnout. Knihu dle mého zachránila závěrečná část s názvy nástrojů pro využívání a vyhodnocování dat na soc. sítích, které pro mě byly opravdu přínosem, protože jsem většinu z nich neznala.

kirsten6214
15. srpna

Kolem téhle knihy jsem chodila už nějaký čas, jako kolem lákavého donutu ve výloze. Když jsem se ale konečně zakousla, tak přišlo zklamání. Donut byl ztuhlý a vůbec ne tak vláčný a svěží, jak o něm pějí marketingové ódy.

Odnesla jsem si jedinou věc: plný seznam tipů na další četbu v závěrečné části.
Jinak jsem většinu vaty přeletěla očima, jelikož kniha podle všeho cílí na mého dědu, který by se na stará kolena pustil k Facebooku jako utržený z řetězu. Jinak si to vysvětlit nedovedu.


watta
12. června

Přečetli jste si v knížce jako příklad post od Martinus.cz? Čtenář a potenciální klient se má cítit polichocen. Chce si myslet, že je chytrý. To mu post nenápadně podsouvá, když vyzdvihuje knížky a jejich četbu na úkor telenovel, které jsou přeci jen pro blbečky… V reálu je to sice i s telenovelami trochu složitější, ale dejme tomu. No a s touhle knížkou je to podobné. Na autorské dílko s tak obrovským ohlasem, které se týká něčeho, co je součástí mé profese, jsem byla hodně zvědavá. Kniha je velice čtivá. Autorky by to mohly zkusit s beletrií nebo scénářem – třeba těch telenovel… Čekala jsem, že knížka bude pro začátečníky, po jejím přečtení bych se to ale neodvážila říct. Pochybuji, že lidé, kteří už s marketingem začínají, mají tak nulové znalosti nejen sociálních sítí, ale především světa kolem, včetně toho online. A třeba Facebook, ten je tu s námi přeci jen už 15 let… V knížce jsem nenašla nic, co by průměrný pozorovatel nebyl schopen přirozeně odhalit a aplikovat sám během několika málo týdnů, maximálně měsíců zkušenosti se světem i se sítěmi. Nastavování reklam na FB atd. se kniha nevěnuje. Algoritmy sítí se mění rychleji, než se knížka vysází, to vůbec není moc dobrý nápad zvěčňovat tiskem. Takže – právě tak jako v postu Martinusu o telenovelách – i zde je to sázka na cílovku – i tady to čtenář potřebuje potvrdit. Že zase tak blbý není, když na všechno v knížce už přišel sám. Že? A proto tak obrovský ohlas? Ani mě nepřekvapuje, že se recenzenti nemohli shodnout, jestli se jedná o žánr seberozvoje, který skomírá svou vysokoobrátkovou ubohostí již drahně let, anebo regulérní profesní trhák. Za koupi určitě nestojí. Ale běžte to zjistit do knihovny :)

madlenka3189
02. května

Kniha je velmi obecná. Doporučuji především pro začátečníky - oceňuji uvedené příklady z praxe. Nějaké zajímavosti se dozví i pokročilý, ale je to spíše připomenutí informací. (:

bookworm90
18. března

Tato kniha je pro každého ze sociální sítě, poradí, jak pozvednout své stránky na popularitě.
Marketing už nemusí být velkou záhadou a pro společnosti tak velkou útratou.
Prostřednictvím čtyř hlavních kapitol nastíní, jak psát příspěvky s velkou sledovaností.
Své teorie prokládá odbornými zkušenostmi, jenž získaly různými zakázkami.
Nejde o žádné složité poučky, jak by se mohlo zdát, stačí pěkná fotka a poutavý popisek, který zaujme fanouška. Běh ohledu na sítě,  tvořit můžete prakticky všude, ať je to LinkedIn, Facebook nebo Instagram, nyní máte svůj na dosah.

cathyblack
20. února

Ja posledni 3 dny. Hned první kapitola a pribeh Johna Greena mne přesvědčil o tom, ze mam pokracovat. Mam rada motivacni knihy, mam jich nekolik doma a treba takový Konec Prokrastinace vic jak 4 roky. Neprectenej. A proc? Protoze radsi sahnu po knize, ktera ma pribeh. Ale rekla jsem si, ze je cas na zmenu. A tak ode dneska najdete v nasem Cajovem klubu i tipy na knihy od #melvilpublishing. Knizka byla skvele napsana, přesně tak jak jsem potřebovala. Byla prekvapive ctiva a autori skrze ni na mne mluvili normálním jazykem, kteremu jsem lehce rozumněla. Spousta pribehu, tipu a hlavne vysvětlení (jak vůbec site funguji). Neskutecne jsem si cteni uzila. Tolik zajimavych informaci. Ke knize se budu vracet, udelala jsem si do ni nekolik poznamek obycejnou tuzkou a vůbec se za to nestydim. :)

iveta3689
05. února

Ze začátku je to spíš motivační kniha, což mě trochu překvapilo. Ale k tématu se autorky dostanou brzy. Je zde plno konkrétních rad, kniha by se dala použít i jako učebnice. Přehledně shrnuje to, jak se sítě a jejich uživatelé chovají. Napsaná je téměř beletristicky, velmi dobře se čte.

Via_
04. února

Kniha je ideální spíše pro začátečníky na sociálních sítích, nebo pro lidi, kteří potřebují pochopit, jak přesně sítě fungují, nebo co na ně dávat, aby zaujali čtenáře. Pro mě byla užitečná.
Spousta příkladů z praxe - jak samotného dua autorek, tak i odborníků na soc. sítě z celé řady úspěšných firem, kteří do knihy přispěli svými zkušenostmi. Kniha je přehledně členěná do oddílů podle jednotlivých témat - jak zaujmout lidi, jak tvořit kvalitní obsah a co do něj vlastně pořád dávat, že je velmi důležité followerům naslouchat (a ne jim jen nutit svůj produkt) a na závěr také, jak vyhodnocovat náš úspěch na soc. sítích a jak ho změřit.

1