Jak na sítě

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. Čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.

https://www.databazeknih.cz/images_books/42_/422654/jak-na-site-0xp-422654.jpg 4.214
Žánr
Literatura naučná, Ekonomie a obchod, Osobní rozvoj a styl
Vydáno, Jan Melvil
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (6)

Kniha Jak na sítě

Přidat komentář
Prince_of_book
02. prosince

Skvělá kniha která je příručkou pro všechny, co chtějí pochopit, jak to na sociálních sítích funguje.

Prostřednictví ukázek z českého ale i světového prostředí ukazuje, jak se chovat či nechovat na sociálních sítích. Hodně se mi líbilo vysvětlení Hashtagů a jak s nimi pracovat nebo to, že by se tvůrce(at už na jakékoliv síti) měl vcítit do těla a mysli svého cílového sledujícího či celé cílové skupiny. Naopak je možná škoda, že kniha neobsahuje i takové ty typy co na sítích vyloženě funguje(např, dát zvíře do videa, clickbaitové názvy a proč tyto věci fungují.

Musím přiznat, že některé věci jsem skákal, protože počtení si např. o Linkedinu mě moc nezajímalo, což ovšem neznamená, že by to nebylo zajímavé.

Kniha se mi četla dobře a dost mě naučila. Je podle mě určená spíše nováčkům na sociálních sítítch nebo i těm, kteří smutní, že se jim nedaří "prorazit" na sítích.

Hodnotím 9/10 :)

adorjas
30. listopadu

Konečne česká kniha, s českými príkladmi firiem, s českými autorkami, ktoré popisujú český marketingový trh. Ak sa už v rámci marketingu nejakým spôsobom pohybujete, tak vám kniha neprinesie nič nové, skôr je to taký úvod a nastolenie myšlienky, akým spôsobom hlavne o sociálnych sieťach premýšľať. Ale aj na zopakovanie základných myšlienok je kniha viac než vhodná.

Okoslav
21. listopadu

Komplexní, ale velmi základní úvod do sociálních médií, který ocení hlavně úplní začátečníci nebo lidé, kteří se v on-line marketingu nepohybují, ale chtějí (nebo musí) začít. Převažují dost samozřejmé rady („na Twitteru se diskutuje“, „na YouTube mějte kvalitní video“, ehm), ale čtenářům z řad majitelů menších firem nebo freelancerů, kteří si sítě chtějí spravovat sami, to určitě pomůže.

Co kniha neobsahuje: nenaučí vás psát pro socky, točit pro socky, fotit pro socky.
Co kniha obsahuje: naučí vás o sockách přemýšlet, pokud s tím z jakéhokoliv důvodu chcete začínat.

Pro mě osobně byly nejzajímavější konkrétní příklady z praxe, které ukazují, jak úspěšné české značky komunikují.

tombarys
15. listopadu

[Přiznání: jsem nakladatel a podílel jsem se na vzniku této knihy.] Nebudu proto hodnotit její kvalitu a spíše se zeptám na další zpětnou vazbu čtenářů. Musím ale napsat, že obě autorky jsou podle mě v oboru mimořádně erudované a šikovné a mají vhled, který nás samotné v nakladatelství inspiroval k některým vylepšením při komunikaci naší se čtenáři na sockách.

Největší otázkou, kterou jsme během vzniku diskutovali, byl problém „ne/nadčasovosti” takové knihy – všichni víme, že sociální sítě jsou technologie a ty zastarávají či dokonce mizí ze scény. Autorky samy proto cítily potřebu vystihnout téma v jeho podstatě a rady pojmout spíše nezávisle na konkrétních sítích a technologiích. Myslím, že v tomhle se i nejvíc autorsky natrápily. Hledala se např. vyváženost mezi tím, jaký rozsah budou mít v knize (vždy velmi atraktivní) konkrétní příklady a kolik prostoru je naopak nutné věnovat z podstaty abstraktnějším „vyšším principům”. Zde mě nejvíc zajímá, jak se nám to dle názorů vás, čtenářů, povedlo. Jsme rádi, že čtete. Tomáš Baránek

Bustedka
26. října

Já jsem byla zprvu dost ostražitá, protože jsem tak trochu alergická na to, když se předem hlásí nějaká kniha jako trhák roku, budoucí bestseller, všichni knihu vychvalují až do nebes a to i přesto, že to na pulty knihkupectví teprve míří. Ale k věci.
Začetla jsem se do toho jakožto studentka marketingu. A pecka. Vážně jo. Knihu jsem dokonce dala i do seznamu základní literatury k diplomové práci, protože ty myšlenky jsou opravdu přínosné.
Vše je krásně vysvětleno, příklady vizuální i schované v textu. Seznámení se značkami, které známe. Poslední kapitola metriky už vyloženě můj šálek kávy nebyla, ale jinak klobouk dolů. Kniha velmi povedená. Jan Melvil publishing prostě opět nezklamal.

Gooverka
24. října

Určitě bych knihu doporučila začátečníkům i mírně pokročilým, protože pokud se jí budete jen trochu řídit, měla by vás dost dobře nasměrovat. Oceňuji, že autorky sice napsaly knihu na přelomu let 2018/2019, takže některé věci z ní už za chvíli nebudou aktuální, ale celkově se snažily, aby platila i za několik let. Pro mě byla skvělou inspirací a objevila jsem i několik věcí, které mě dost inspirovaly, i když se v tomto prostředí pohybuju leta.