Anatomie rozhodování

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Než můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak typicky rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého....celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/45_/450119/big_anatomie-rozhodovani-uqG-450119.jpg 4.46
Nahrávám...

Komentáře (3)

Kniha Anatomie rozhodování

hu_87
21.09.2021

25 kapitol o lidském rozhodování a jak ho využít v marketingu.
Lidé nejsou homo economicus. To si jen chceme myslet. Naopak, lidé jsou snadno ovlivnitelní a v této čtivě napsané knize hezky vidíme možnosti, jak využít psychologii lidského chování při tvorbě a propagaci značky.
Je to takový mix psychologie, Cialdiniho Předsvědčování a Zbraní vlivu, ale v poněkud renovovanější a přehlednější verzi.
Samozřejmostí je již zmiňovaná přehlednost a solidní grafická úprava, která usnadňuje orientaci v knížce.
Ideální volba nejen pro marketéry, ale i pro psychology a všechny, kteří se zajímají o to, jaké vlivy a faktory ovlivňují lidské chování a rozhodování.

Temsiss
17.05.2021

Anatomie rozhodování je perfektní kniha pro lidi, kteří se chtějí dozvědět něco o tom, zda je jejich chování předurčeno nějakým marketingovým výzkumem či ne.

Publikace je krátká, avšak délku si vynahrazuje informacemi. Těmi je kniha nahuštěna, občas jsem měla problém vše vstřebat. Je napsána jednoduše a srozumitelně, určitě není nutné mít hlubší znalosti o marketingu (já je nemám). Vše je zde popsáno, vždy začínaje nějakým starším prvotním výzkumem a pokračuje experimentem novějším. Experimenty v knize jsou zajímavé, v hodně případech jsem se dokázala ztotožnit. Knihu hodnotím kladně, bylo rozhodně zajímavá.


mamboleta
21.02.2021

Skvělá knížka nejen pro marketéry.