Richard Shotton

britská

Nové komentáře u autorových knih

Anatomie rozhodování Anatomie rozhodování

Dvacet pět skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme. Věta, kterou jsem si přečetla na obálce této knihy a okamžitě jsem věděla, že si ji musím přečíst. Toto téma mě velmi zajímá, to, jak jsme jako nakupující ovlivňováni zdánlivými maličkostmi je fascinující. V knížce je spoustu krásných příkladů z praxe. Jsou zde psychologické triky, experimenty či vědecké výzkumy. Zkrátka spoustu zajímavostí, které Vám na dlouhou dobu utkví v paměti. Já třeba z mysli asi nikdy nedostanu příklad, že spotřebitel je velmi významně ovlivněn barvami. V případě, že si vezmete lék, který má červenou barvu, je pravděpodobnější, že Vám utlumí bolest, než kdybyste si vzali lék s modrou barvou. Zajímavé že? A takovýchto příkladů je kniha plná, pokud Vás tato problematika zajímá, tak Anatomii rozhodování doporučuji všemi deseti! Věřím, že budete stejně nadšeni jako já. <3 Pokud studujete marketing, měla by pro Vás tato kniha být MUSTHAVE!... celý text
Jane2016


Anatomie rozhodování Anatomie rozhodování

Kniha mi dala spoustu nových poznatků, aniž bych byla z marketingového oboru. :)
MalejTucnak


Anatomie rozhodování Anatomie rozhodování

Skvělá kniha, která vám přinese spoustu zajímavých myšlenek podložených na spoustě studií. Pokud milujete marketing, zajímá vás psychologie a chcete více pochopit i sami sebe během nakupování a vlastně obecně - hurá do toho. Úžasná knížka a vážně jsem si jí užila. Spoustu studii jsem již znala, ale pomohlo mi to si je znovu připomenout a podívat se na ně z různých pohledů.... celý text
_Lucie_97



Anatomie rozhodování Anatomie rozhodování

25 kapitol o lidském rozhodování a jak ho využít v marketingu. Lidé nejsou homo economicus. To si jen chceme myslet. Naopak, lidé jsou snadno ovlivnitelní a v této čtivě napsané knize hezky vidíme možnosti, jak využít psychologii lidského chování při tvorbě a propagaci značky. Je to takový mix psychologie, Cialdiniho Předsvědčování a Zbraní vlivu, ale v poněkud renovovanější a přehlednější verzi. Samozřejmostí je již zmiňovaná přehlednost a solidní grafická úprava, která usnadňuje orientaci v knížce. Ideální volba nejen pro marketéry, ale i pro psychology a všechny, kteří se zajímají o to, jaké vlivy a faktory ovlivňují lidské chování a rozhodování.... celý text
hu_87


Anatomie rozhodování Anatomie rozhodování

Anatomie rozhodování je perfektní kniha pro lidi, kteří se chtějí dozvědět něco o tom, zda je jejich chování předurčeno nějakým marketingovým výzkumem či ne. Publikace je krátká, avšak délku si vynahrazuje informacemi. Těmi je kniha nahuštěna, občas jsem měla problém vše vstřebat. Je napsána jednoduše a srozumitelně, určitě není nutné mít hlubší znalosti o marketingu (já je nemám). Vše je zde popsáno, vždy začínaje nějakým starším prvotním výzkumem a pokračuje experimentem novějším. Experimenty v knize jsou zajímavé, v hodně případech jsem se dokázala ztotožnit. Knihu hodnotím kladně, bylo rozhodně zajímavá.... celý text
Temsiss