Anatomie rozhodování vydání
Richard Shotton
Než můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak typicky rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.... celý text
Vydání (1)
Anatomie rozhodování
2020, Via
ISBN: 978-80-7642-548-4Štítky knihy
marketing spotřebitelské chování
Kniha Anatomie rozhodování je v
Právě čtených | 4x |
Přečtených | 24x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Doporučených | 2x |
Knihotéce | 27x |
Chystám se číst | 37x |
Chci si koupit | 15x |
dalších seznamech | 1x |